Ga naar inhoud

Firefox: hoe installeer ik deze add-on: vasco_ccid_flt_2.1.0.1_tcm42-47647


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

31 minuten geleden, Passer zei:

Tja, Mercury2001,

als (zie Kapes bericht) FF last heeft met kaartlezers, dan lijkt het me eerder een bug in FF en dan helpt er geen actie van ons aan...

 

Zolang je Firefox blijft gebruiken voor de aansluiting van de smartcard, zal het resultaat negatief zijn. Een andere uitweg dan een andere browser is er momenteel niet, helaas !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website van Belfius vond ik de volgende handleiding die je voor gebruik van de Belfius kaartlezer met Firefox moet gebruiken: https://www.belfius.be/common/NL/multimedia/MMDownloadableFile/Card_Reader/Installation_FF-Windows.pdf

 

Had je die handleiding gevolgd?

Ik heb dezelfde handleiding ook als pdf bestand bijgevoegd.

(Als Nederlander heb ik hier verder geen verstand van...)

 

Installation_FF-Windows.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, mercury2001 zei:

hoop doet leven, wie weet toch eens een oplossing !

klopt - blijven hopen ! :)

 

43 minuten geleden, mercury2001 zei:

Is er ergens een mogelijkheid op de 'helpdesk' van FF te contacteren?

Geen idee, maar - als het (algemeen) geweten is dat FF er problemen mee heeft, zal een vraag van je aan die helpdesk (als die er is) wel niet veel uithalen vrees ik...

BTW: je kan toch gewoon FF blijven gebruiken en alleen voor diè operatie een andere gebruiken? (ene die ook gekend is voor zijn privacy? )

 

16 minuten geleden, porrelaar zei:

(Als Nederlander heb ik hier verder geen verstand van...)

en DAT begrijp ik helemaal  (maar nu ben ik wèg... moest nog ergens zijn denk ik...  :xd:  :rofl:  )

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.