Ga naar inhoud

wifi


Dummy

Aanbevolen berichten

Als ik op de printer een netwerknaam moet selecteren staat mijn nieuwe netwerknaam erbij.

Nadat ik deze heb aangeklikt en mijn wachtwoord heb ingegeven begint de printer lang te zoeken

en vermeld dat hij geen verbinding kan maken.

Na een ganse dag zoeken moet ik mij weer tot het pc helpforum richten.

 

647321508_1mobielehotspot.png.6fd1a943538456d918e377b8f7460f7d.png001.thumb.jpg.71091d97fd97a3535772597c99391d93.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Mac adres filter:  welk type van modem gebruik je? Te vinden via "mijn telenet -> mijn thuisnetwerk ->modem.

- Nee, geen kabel tussen de pc en printer.

- Schakel wifi direct in op de printer, en dan op je pc (zie  HP printerinstellingen (Wi-Fi direct) | HP® Klantondersteuning, dit zou het mac filter probleem moeten oplossen, je beschikt nu over een sterk signaal dankzij je hotspot.

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt !! Nadat ik je link naar hp printerinstellingen gebruikt heb kreeg ik de melding " stuurprogramma is niet beschikbaar " .Na het installeren van dit stuurprogramma

was alles opgelost. Hoe heb ik deze printer al jaren kunnen gebruiken zonder stuurprogramma ,ik moet bij het éérste gebruik van de printer dit stuurprogramma toch hebben geïnstalleerd ??

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super @Dummy! Je probleem is dus opgelost voor 19,99 Eur én een USB kabel minder. Tof.

 

En ja, het stuurprogramma werd jaren geleden geïnstalleerd met de optie USB, en vermoedelijk via de standaard Windows instellingen voor printers.

 

Nu je via wifi werkt werd daar een en ander aan gewijzigd en benodig je de nodige HP stuurprogramma's, vandaar.

 

Een extra voordeel van je gemaakte hotspot is dat nu iedereen op je verdieping hierop kan aanloggen, ongeacht het zwakke signaal van beneden.

 

Succes verder!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.