Ga naar inhoud

HULP met externe schijf


Cil

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Passer zei:

Vandaag is er een gratis aanbieding van een professioneel (zo zegt het zelf) recoverprogramma voor een week gratis te verkrijgen.

 

https://sharewareonsale.com/s/free-hasleo-data-recovery-professional-100-discount

 

Wat het waard is, weet ik niet, maar je verliest er niets mee toch, dacht ik?

Misschien dat p38cyq het kent?

Geïnstalleerd, en laten draaien, 9216 foto's (nog wel een aantal dubbele. Nog meer mappen die ik zag maar waren niet helemaal compleet.
Nu maar weer even stoppen, de 9216 foto's staan (nu nog wel ongesorteerd ) maar nu in ieder geval al dubbel. Ik zag zelfs een aantal door mijzelf gemaakte filmpjes, maar daar is al een back-up van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/7/2022 om 15:47, Passer zei:

dus toch weer een hulp bij? Goed zo.

 

(langs de andere kant dacht ik gisteren: 300.000 foto's? ? daar heb je toch een heel leven voor nodig om die te gaan bekijken?  :biggrin2: )

Ja echt he, en de daz3d die erbij zaten waren er ook lang niet zoveel als met die andere

 

Bericht van Cil op28/10/2022 :

"Passer, Ik kan niet meer reageren op de topic over mijn externe schijf die gecrashes was.
ik heb uiteindelijk de schijf opgestuurd naar  DDRecovery en deze hebben voor 485 gb aan bestanden kunnen herstellen. Mijn foto;s staan nu inmiddels weer in de juiste mappen. Het koste me wat, maar mijn dochter zei dat ik gek was om al die shit zelf uit te zoeken. Dus ben blij dat ik dat gedaan heb. Wat mij betreft mag deze topic gesloten worden.Van hieruit mijn dank voor alle hulp die jullie geboden hebben, "

 

valt dus onder 'eind goed, al goed' ...  :) (dank je Cil om dit even te melden)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.