Ga naar inhoud

HULP met externe schijf


Cil

Aanbevolen berichten

Even melden dat.....

Ik bij het laatste programma inderdaad alleen alle JPG bestanden in een map kreeg, Ik ben nu nog steeds bezig deze te shiften, want er zitten ook heeeeeeeeeeeeeel veel jpg bestanden bij welke ik voor het programma Daz3d nodig heb/had. Inmiddels zo'n 9000 foto's in een map, nog 52000 te controleren. Ik doe steeds maar een stukje hoor, want na een uurtje ben ik het wel zat. Maar erg blij deze foto's in ieder geval terug te zien, Later zet ik ze weer in mapjes. (Ook nog steeds niemand gevonden met een creditcard) Dat moet ik maar even loslaten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus ondertussen ZAR X uitgeprobeerd, dit is gratis voor foto's, wat was het resultaat hiervan?

Ook daar kan je de mappen structuur recoveren (mits niet te beschadigd.......), bespaart je een hoop werk... 

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, p38cyq zei:

Je hebt dus ondertussen ZAR X uitgeprobeerd, dit is gratis voor foto's, wat was het resultaat hiervan?

Ook daar kan je de mappen structuur recoveren (mits niet te beschadigd.......), bespaart je een hoop werk... 

Ik denk dat het bj elkaar meer dan 300.000 jpg jes waren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.