Ga naar inhoud

HULP met externe schijf


Cil

Aanbevolen berichten

Goed gedaan Cil.

 

- de rode kruisjes betekenen dat deze data gedeleted werd (uiteraard gezien de voorgeschiedenis)

- je kan deze mappen op hun beurt openen en zien welke foto's er inzitten (rechtsonder, kiezen : medium icons)

- en recoveren, naargelang de proefversie het toelaat, naar een ander medium.

- alles herstellen zal niet gaan - proefversie!

- zeker alle $$$Folders eens openen om te zien of er niet nog meer data kan gerecupereerd worden.

 

Gezien je niet over een creditcard beschikt om dit programma eventueel aan te kopen kan ik je een ander programma aanbevelen. Dit recupereert enkel foto's gratis, met wat geluk ook de boomstructuur omdat de eerste 32 Gb op je schijf overschreven werden. Heb het zelf in huis, werkt goed. 

Dit is ZAR (Zero Assumption Recovery), download via  https://www.z-a-recovery.com/default.aspx

aangepast door p38cyq
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Cil zei:

limit for R-Studio Demo

je zit aan het eind van de Demo-mogelijkheden.

Een demo laat je soms enkele dingen doen (in dit geval: recupereren), maar dan stopt het.

Wil je méér (alles wat er te pakken is) terughalen , dan moet je het programma kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Passer zei:

je zit aan het eind van de Demo-mogelijkheden.

Een demo laat je soms enkele dingen doen (in dit geval: recupereren), maar dan stopt het.

Wil je méér (alles wat er te pakken is) terughalen , dan moet je het programma kopen.

Ik weet het, Had al eerder gemeld, dat als ik het wil kopen, ik geen creditcard heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, p38cyq zei:

Ja , maar dat wist je op voorhand. En ik heb je zelfs een gratis alternatief gesuggereerd?

Heb je dat al eens uitgeprobeerd?

Nog niet ik ga zo eens bij die pc kijken, want ik had er wederom geen internet meer. dus moet opnieuw opgestart worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Cil zei:

dat als ik het wil kopen, ik geen creditcard heb.

als iemand bij je thuis komt (familie, heel goede kennis,...) kan je vragen het met hun creditcard te betalen (op jouw computer, met jouw gegevens) en dan betaal je het hen cash terug of stort je het bedrag daarna terug op hun rekening?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.