Ga naar inhoud

Zou het kunnen......dat ik geen antwoord ontvang via e-mail op mijn topic ??


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Misschien een stomme vraag......doch zou het kunnen dat ik geen antwoord meer ontvang via mijn e-mail

op mijn topics.

@proximus.be

 

Het zou kunnen dat er iets fout loopt met mijn IMAP of POP instellingen ??

Vroeger werkte ik naar jullie toe, met mijn Gmail-adres, doch sinds maanden stopte ik daarmee wegens

onderstaande melding:

 

573144268_PCHelpforum-melding..thumb.jpg.8b4cbbdc08372b336add13b7ab297507.jpg

 

Vandaar dat ik nu met mijn proximus-adres werk.

 

Graag een  kort seintje  a.u.b.

 

Groetjes.

Roland.

 

aangepast door abbs
Email naam verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roland, zet nooit je e-mailadres open en bloot op een website. Dat is vragen om spam. Er zijn bots die automatisch het internet afstruinen, op zoek naar e-mailadressen. Die buitgemaakte e-mailadressen worden verkocht aan spammers.

Abbs heeft daarom in jouw bericht de naam uit je e-mailadres van Proximus verwijderd.

 

Jij hebt momenteel 2 gebruikersaccounts op dit forum:

  • Rolle Gmail, aangemaakt op 23 september 2019 (en gebruikt tot en met 28 februari 2022)
  • Rolle, aangemaakt op 28 februari 2022 (en gebruikt tot en met vandaag)

 

Ik heb jouw gebruikersnamen hierboven aanklikbaar gemaakt. Als je erop klikt, dan kom je meteen op je profielpagina.

 

Jij stopte op 28 februari met het gebruiken van het account Rolle Gmail, omdat dat account verbonden was met je Gmail-adres. En als je een notificatiemail van PCH (dit forum) ontving, dan stond er een waarschuwing bij. Dezelfde waarschuwing die jij in jouw bericht hierboven laat zien.

Om die reden heb jij op 28 februari een nieuw gebruikersaccount aangemaakt. En daarvoor koos je ook een ander e-mailadres (namelijk van Proximus). Het aanmaken van een nieuw gebruikersaccount op PCH was niet nodig geweest. Je had gewoon het account Rolle Gmail kunnen blijven gebruiken. Je had enkel het bijbehorende e-mailadres hoeven te wijzigen in je profiel.

 

Intussen zijn de problemen met Gmail helemaal opgelost door Karel, de oprichter van dit forum. Leden van dit forum, die een Gmail-adres gebruiken, zullen nooit meer zo'n waarschuwing in beeld krijgen.

 

Het is mogelijk om de twee accounts die jij nu hebt (Rolle Gmail en Rolle) samen te voegen. Het account Rolle Gmail zou dan behouden moeten blijven, en het account Rolle zou dan verdwijnen.

Dan staan al jouw topics weer in één account. En de notificatiemails zullen dan weer gestuurd worden naar je Gmail adres.

 

Als je dat wilt, dan moet je dat nu aangeven, want kape volgt dit topic en hij is de man die jouw gebruikersaccounts kan samenvoegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rolle zei:

Misschien een stomme vraag......doch zou het kunnen dat ik geen antwoord meer ontvang via mijn e-mail

op mijn topics.

@proximus.be

Op bovenstaande vraag heb je nog geen antwoord gekregen. Had jij een notificatiemail verwacht van PCH?

Je vorige topic dat je plaatste met je gebruikersaccount Rolle ging over je printer die niet meer werkt. Dat was dit topic: https://www.pc-helpforum.be/topic/78069-mijn-printer-canon-werkt-niet-meer/

 

Dat topic heb je afgelopen maandag geplaatst. En waarschijnlijk had je daar intussen al een antwoord op verwacht. Denk je daarom dat je ten onrechte geen mail hebt ontvangen van PCH? De reden is anders. Jouw vraag over je Canon printer is al ruim 50 keer gelezen, maar niemand wist blijkbaar een antwoord. Daarom is er ook niet gereageerd in dat topic. En als je geen antwoord in je topic krijgt, dan zal er natuurlijk ook geen notificatiemail verstuurd worden. De notificatiemail wordt immers pas verstuurd, nadat iemand gereageerd heeft in jouw topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag porrelaar,

 

Inderdaad het betrof mijn topic omtrent mijn "Printer Canon" - dit is intussen (gedeeltelijk) opgelost.

Dus ik verwacht geen antwoord meer op deze topic.

 

Ik zou graag, terug mijn Gmail terug instellen als hoofdadres, en mijn berichten via  Proximus.be niet meer gebruiken

voor onze topics.

Dus de 2 accounts samenvoegen tot 1 account onder Rolle Gmail.

 

Hoe ga ik tewerk, of kan u dit voor mij regelen bij KAPE.

Graag een kort seintje.

 

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.