Ga naar inhoud

Meldingen schieten door


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb afgelopen week een discussie gehad over  de e-reader 

Dit is opgelost en afgesloten .

Maar sinds ik een link van falstring geopend heb  krijg ik bij het opstarten van de laptop een hele rij meldingen aan de rechterkant op mijn scherm .

Iedere melding die ik weg klik komt er een nieuwe voor in de plaats 

Kan dit fenomeen niet uitgeschakeld worden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat fenomeen kan wel uitgeschakeld worden, maar dan hebben we eerst meer informatie van jou nodig.
 

1. De volgende keer dat je die meldingen krijgt moet je deze niet meteen wegklikken, maar eerst een printscreen maken. Plaats de print screen dan in een volgende reactie in dit topic.

 

Ik weet dat jij het moeilijk vindt om print screens te maken, dus desnoods mag je ook een foto van die meldingen maken. Zorg dan wel voor een scherpe foto!

 

2. En vertel dan meteen welke browser jij altijd gebruikt. Is dat Edge, Firefox, Chrome of een andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bernard,

 

Ik was al een reactie aan het typen, maar terwijl ik aan het typen was, reageerden lomar43, falstring en abbs.

Klik op de link die abbs je gaf. Dan zie je een bericht van mij, waarin ik uitleg hoe je jouw probleem kunt oplossen.

 

Mocht je er desondanks niet uitkomen, dan moet je dat even melden. Dan help ik je verder.

Dit probleem is zeer bekend. Nog niet zo lang geleden had mijn buurman er ook last van. We hadden het toen samen in 5 minuten opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.