Ga naar inhoud

van Windows 10 terug naar Windows 7?


mercury2001

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Die fout melding geeft aan dat de schijf niet goed mer is.

 

Controleer de schijf eens met de volgende tool.

Download Afbeelding Crystal DiskInfo naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Installeer het programma en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfo.exe en kies de optie uitvoeren als administrator.
  • When finished, open the installed program by double clicking on it.
    • Good - There are no problems found, the drive is working properly.
    • Caution - The drive have some problems. (which indicates a drive that you should most likely be thinking about backing up and replacing.)
    • Bad - This usually indicates a drive that’s dead or near death. (! - Back up all important data as soon as possible.)
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Primary Master Hard Disk Error = fout in primaire hoofdschijf

 

https://www.ontrack.com/nl-be/blog/veelvoorkomende-foutcodes-op-de-harde-schijf#:~:text=Primaire Master Harde Schijffout of3e,als de besturingssysteembestanden beschadigd zijn.

 

Al de fout meldingen geven al aan dat je schijf kapot is, dus je zou kunnen doen wat @Maxstar al aangaf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wat je eerst zou moeten uitzoeken is of Windows 7 op de pc heeft gestaan (zoals @Maxstar uitlegde) zie je een licentiesticker op de pc zitten?

Anders zit de licentie van Windows 10 vast gebakken in het geheugen van het moederbord en weet ik niet of je Windows 7 erop krijgt.

En of dit geld als je de pc alleen op internet aansluit, dus dat is een gok die je dan moet nemen.

 

Hier een handleiding om en schone installatie te doen: https://www.dell.com/support/kbdoc/nl-nl/000134450/een-schone-installatie-van-windows-7-professional-uitvoeren-op-een-nieuwe-harde-schijf-op-een-dell-pc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo; origineel was het een Windows7, van deze versie heb ik geen licentiesticker, door de verkoper werd destijds Windows10 er op geplaatst, ook hier geen licentiesticker.

Laptop werd dus mij geleverd met Windows10

Ik heb nog mijn cd met Windows 7 met origineel licentienummer, die probeer ik te installeren maar met de boven vernoemde problemen

mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, mercury2001 zei:

oké, maar hoe open ik die laptop, op Youtube geen info gevonden, ik heb hier nog een ssd liggen van 320Gb, moet deze dan eerst geformateerd worden?

Zit er aan de achterklant van de laptop niet een soort klep met een schijf teken?

 

Wat  is merk en type laptop?

 

Is het een nieuwe lege SSD?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.