Ga naar inhoud

Problemen met Brother DCP- 7055W


bernard

Aanbevolen berichten

Om te kunnen antwoorden op dit forum moet je ingelogd zijn. Anders zouden allerlei niet-leden kunnen gaan antwoorden in topics. Dat is niet de bedoeling.

Blijkbaar ben je niet ingelogd op dit forum, wanneer je met je smartphone wil gaan antwoorden.

Jij hebt vermoedelijk een Android smartphone. Ik heb een iPhone (van Apple). Ik laat mijn wachtwoorden opslaan in de wachtwoordkluis, zodat ik automatisch ingelogd word, wanneer ik op mijn iPhone naar dit forum ga.

 

Misschien heb jij ingesteld dat cookies automatisch verwijderd worden. Dan moet je ook steeds opnieuw inloggen op dit forum.

 

En zo kun je controleren of je bent ingelogd op dit forum wanneer jij je smartphone gebruikt:

Ga op je smartphone naar dit forum (dat kun je ook doen door in het e-mailprogramma dat op je smartphone staat, op een link te klikken die in een notificatiemail staat die je van dit forum ontvangen hebt).

Nadat de website van PCH geopend is, klik je op de hamburgerknop. Dat is de knop met de 3 streepjes boven elkaar, die ik in de afbeelding hieronder met een rode pijl aangeef:

 

63da72bb3d8bf-2023-02-01_15_05_28-Window

 

Daarna opent een nieuw venster waarin je kunt zien of je ingelogd bent. Ik zie dan het volgende op mijn iPhone:

 

63da72f808bbb-2023-02-01_15_06_07-Window

 

Jij hoort dan natuurlijk te zien: "Ingelogd als bernard".

 

Als je dat niet ziet, dan moet je alsnog inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord voor dit forum, voordat je kunt gaan antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.