Ga naar inhoud

Overstappen of niet?


Vilyiniata

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mocht je pc klaar zijn voor Windows 11 en je de optie krijgt heb je nog tot 14 okt 2025 om over te
gaan. Tot deze tijd worden er netjes updates aangeboden zodat je veilig bent.
Maar wat te doen, ik gebruik Windows 11 vanaf dat hij uit is gebracht en nog geen dag spijt gehad
al zijn er wel wat dingen veranderd waar de ene wel en de andere niet aan moet wennen.
Hier een link met uitleg: https://www.personalcomputercare.nl/com ... ows-11.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

Op de eerste plaats is geestelijke rust in het leven een groot goed.

Op de tweede plaats had die Windows 11 er nooit mogen komen: Windows 10 zou de laatste zijn, werd er beloofd.

Op de derde plaats is de kans op kinderziekten van een nieuw systeem kleiner naarmate men langer wacht.

Geef mij maar Windows 7! 👨

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Leono zei:

Hallo Passer,

Op de eerste plaats is geestelijke rust in het leven een groot goed.

Op de tweede plaats had die Windows 11 er nooit mogen komen: Windows 10 zou de laatste zijn, werd er beloofd.

Op de derde plaats is de kans op kinderziekten van een nieuw systeem kleiner naarmate men langer wacht.

Geef mij maar Windows 7! 👨

Rare argumenten,

1. geestelijke rust krijg je met geen enkele Windows versie.

2. met Windows XP zou het al de laatste zijn.

3. kinderziekten heb je ook nog in Windows 10, of zijn dat senioren ziektens.

 

Maar wennen aan een nieuw Windows is al jaren een punt geweest voor velen en dat kan ik ook begrijpen hoor.

Voor de één is het een uitdaging en voor de ander en leuke bezigheid, het enigste voordeel is dat we nu "gratis" naar een nieuwe Windows

kunnen. Hiervoor moest je vroeger betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, abbs zei:

Rare argumenten...

 

Hallo abbs,

 

Het is gewoon zoals ik het zie en ik lichtte het toe op verzoek van Passer.

 

Is het nu nodig om mijn argumentatie "raar" te noemen?

 

Natuurlijk weet ik dat anderen het anders zien.

 

Maar Vilyiniata vroeg nu eenmaal "wat wij vinden".

 

Sorry voor mijn rare mening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20/4/2023 om 11:27, Leono zei:

Hallo Passer,

Op de eerste plaats is geestelijke rust in het leven een groot goed.

Op de tweede plaats had die Windows 11 er nooit mogen komen: Windows 10 zou de laatste zijn, werd er beloofd.

Op de derde plaats is de kans op kinderziekten van een nieuw systeem kleiner naarmate men langer wacht.

Geef mij maar Windows 7! 👨

 

Ik begrijp je wel.

En het is zeker zo dat een nieuwe Windows versie meestal al vrij snel door Microsoft wordt bijgestuurd omwille van vervelende gebreken of omdat er vanuit de hoek van bepaalde gebruikers kritiek komt op sommige veranderingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.