Ga naar inhoud

Windows Photo Viewer in Windows 11


Yoyo

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, abbs zei:

 

Windows Photo Viewer is in recente Windows-versies zoals Windows 10 of Windows 11 vervangen door de “Foto’s” app.

 

Ja, maar daar kan ik niets mee aanvangen. Ik word knettergek als ik een (en zeker meerdere) afbeelding(en) wil inzoemen en dan  weer even uitzoemen (wat niet gaat, je moet helemaal terug naar de oorspronkelijke weegave) enz. Gewoon onbruikbaar. Ik stel mij de vraag wie zoiets kan bedenken.

Met Windows Photo viewer kan je scrollen om te vergroten en verkleinen. Gaat vele malen vlugger dan die Foto's app.

 

4 minuten geleden, Yoyo zei:

Misschien, maar ik ben te weinig technisch aangelegd om wat daar uitgelegd wordt uit te voeren... Dat wordt dus risico's nemen  :-(

 

 

5 minuten geleden, Yoyo zei:

Die alternatieven ken ik niet. Moet ik deze eerst allemaal installeren en uittesten?

 

Ik hoop dat ik Windows Photo Viewer zonder kleerscheuren kan installeren, zoniet beklaag ik mij om zo'n Windows 11 in huis te halen!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het simpel, snel en doeltreffend wil met alles wat photoviewer ook kan dan haal je freevimager op dit adres https://www.contaware.com/downloads/latest/FreeVimager/english/FreeVimager-9.9.22-Setup.exe  (dit is een betrouwbare, directe downloadlink naar de site van de naker)

ik gebruik het al een jaar of wat als fotobekijker, en mijn 'klanten' willen ook niet anders meer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen. Ik heb moeten vaststellen dat plots de standaardinstelling voor het openen van een afbeelding is gewijzigd. Gisteren was het nog dat waardeloos appje, maar momenteel worden de afbeeldingen met de Foto's app -waarvan sprake hogerop- geopend!! En met deze app is het geen probleem om via scrollen de weergave van de afbeelding te vergroten en te verkleinen.

Ik zal bijgevolg nog even wachten om de Windows Photo Viewer te activeren mocht het nog nodig zijn. Alvast bedankt voor de hulp.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.