Ga naar inhoud

Software weg


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Neen, ofwel blijf ik gewoon op de oude computer verder werken, voor die enkele keren dat ik dat nodig heb, ofwel koop ik ineens de volledige versie (130 euro) Maar voorlopig wordt het niets, want ik krijg geen antwoord van Denkster, en als ik met Google maps naar hun adres ga, zie ik een burgerwoning zonder ook maar een plaatje dat zegt dat daar een winkel is. Dus ik denk dat ze niet meer bestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je wel goed geherinstalleerd?

dat begint altijd met verwijderen van het programma

dan ruim de programmamappen in programfiles, programdata en jouw gebruikersmap handmatig op.

dan ccleaner register laten opschonen

dan start, afsluitmenu, optie opnieuw opstarten (da's iets anders dan uit- en weer aanzetten!!)

dan mag je pas opnieuw installeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik gedaan, helpt niets. de laatste versie van Encore 5.04 staat er nu op als proefversie de licentie kost 60€.

Maar ik twijfel omdat ik nog altijd gewoon met de oude encore op mijn Assus kan werken.

 

Maar jouw reactie gaat weer over iets wat ik niet echt snap. dat HEROPSTARTEN, beter is dan AFSLUITEN en terug starten.

Bij HEROPSTARTEN starten programma's die je niet had afgesloten terug, en zou je dus toch meer verwachten dat niet alles verandert is.

 

ik weet dat dit met dit onderwerp niet rechtstreeks iets te maken heeft, maar ik vraag me dat allang af.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had versie 4.5

 

Op 16/8/2023 om 10:07, Theo2602 zei:

mijn encore is versie 4.5

 

1 waarom zet je er nu dan de 5.04 op ? ?

 

Dat is beter omdat dan een hoop hulpbestanden eens worden gewist en opnieuw opgebouwd. Je begint dus om het zo te zeggen, met een nieuwe (en terug goede) lei.

In hulpbestanden die je maar blijft gebruiken, kunnen wijzigingen gebeuren die na een tijd dingen in de weg staan.

 

2 En je hebt dus inderdaad - zoals Falstring zegt: eerst het programma verwijderd, dàn de gebruikersmap opgeschoond, dàn Ccleaner laten opkuisen,

dan je systeem eerst VOLLEDIG laten afsluiten   -   en dàn pas terug geïnstalleerd ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.