Ga naar inhoud

Het regent meldingen van virussen en ander intimiderende dingen,mijn hele pc is geinfecteerd


Aanbevolen berichten

Als je op een japanse site    (jav tubes) kijkt van blote billen word je bestookt,met allerlei ongure intimiderende virussen,heel mijn pc zou naar de klote zijn.

 

Als ik daarna,mijn Hitman pro alert er op los laat is er niets aan de hand.  Maar onder het kijken is de sabotage niet van de lucht.

 

Is hier een oplossing voor:  incognito surfen of zo.???  Ik roep maar wat.           Vast bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, RONALDUS zei:

Als je op een japanse site    (jav tubes) kijkt van blote billen word je bestookt,met allerlei ongure intimiderende virussen,heel mijn pc zou naar de klote zijn

Is hier een oplossing voor:  incognito surfen of zo.??? 

 

Ja probeer deze optie eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat gaat stukken beter.     Ik heb chrome ,waarom zit die microsoft Edge zich dan overal mee te bemoeien,of is het een pot nat. Ik wil eigenlijk helemaal geen Google en al die flauwe kul,En altijd maar check en dubbel check,Of praat ik nou onzin.?

 

Ik wil een browser zonder gezeur,mag ook geld kosten, ook al die bemoeienis op je telefoon, word er doodziek van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wat doet Edge dan?

 

En ja Chrome is er aanwezig vooral als je het op elk apparaat gebruikt, het houd alles bij wat je doet en hieraan kan je nagenoeg niks doen.

In ieder geval de synchronisatie functie uitzetten, maar dan nog zie je over wat je net gezocht heb.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, RONALDUS zei:

Ik heb chrome ,waarom zit die Microsoft Edge zich dan overal mee te bemoeien? Ik wil eigenlijk helemaal geen Google. Ik wil een browser zonder gezeur.

Als u geen Google wil, moet u dus Google Chrome verwijderen. Firefox is een veel beter alternatief. Naast Vivaldi en SRWare Iron. Allemaal privacy-vriendelijk.

 

Microsoft Edge ook verwijderen. De "oude Edge" blijft dan aanwezig, maar levert aanzienlijk minder overlast op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.