Ga naar inhoud

Eindeloos gezeur, met JAV TUBES wat je wel en niet mag zien.


RONALDUS

Aanbevolen berichten

Moet je dan VPN installeren  tegen betaling, om van dat gezeur af te zijn. Elke dag die z.g verslavingsmelding word er doodziek van.  Die azijnzeurpieten maken het heel ongezellig,en pesten je gewoon van de PC  af,    Is er iets waardoor je dat kan omzeilen,als is het maar met een lidmaatschap of zo.

aangepast door RONALDUS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mus kan niet volgen en dan vrees ik dat er wel meer zullen zijn...

Ik vermoed dat je het over een of ander videoprovider hebt? Zeg eens wat méér? (linkje als het een coshere site is tenminste :) )

 

(en ik vermoed ook nog dat je vraag wel zal verplaatst worden naar een ander onderdeel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Passer Je mag dit topic gaan verplaatsen naar het onderdeel Internet en netwerk.

Ronaldus krijgt immers een verslavingsmelding wanneer hij bepaalde websites bezoekt. Wat voor websites? Websites waar je JAV tubes kunt bekijken. Wat zijn JAV tubes? JAV is de afkorting van Japanese Adult Videos. Daarin doen blote mensen dingen die in het algemeen niet het openbaar getoond worden. Heeft u nog meer uitleg nodig, Passer? :xd:

 

Stel dat ik dagelijks online zou gaan gokken, dan zou ik na verloop van tijd ook een verslavingsmelding te zien krijgen. Websites zijn verplicht om die melding te tonen om verslaving tegen te gaan.

Nu weet ik niet hoe het zit met de soort websites die RONALDUS bezoekt. Ik weet niet of daarvoor dezelfde verplichtingen zijn. Op zich zou het niet vreemd zijn, want naast gokverslaafd kun je seksverslaafd zijn. Is die bemoeienis toe te juichen of niet? Aan gokverslaving kun je ten onder gaan: al je geld kwijt; je vrouw gooit je het huis uit enz. Maar wat is het risico van seksverslaafdheid? Ik zou het niet weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, porrelaar zei:

Heeft u nog meer uitleg nodig, Passer? :xd:

kan je een paar tekeningetjes erbij  maken Porrelaar?  :P

 

En ah... ik onschuldige mus dat ik ben, kende die JAV niet.  AV staat (stond) voor mij voor Anti Virus, maar in dit geval is het niet echt een antivirus...

(dus meer in de richting van verslagen van naturistenkampen en zo... :rolleyes:

En op je laatste vraag weet ik het antwoord dus ook niet. Misschien moet ik er wel eens werk van maken en en er mij eens goed in gaan verdiepen ? ?

 

En dus denk ik dat Ronaldus ondertussen het antwoord op zijn vraag ook heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.