Ga naar inhoud

Nieuw g mail uiterlijk ?


bernard

Aanbevolen berichten

Heel fijn dat je er nu toch in geslaagd bent om foto's te plaatsen.

Wat is er aan de hand? En waar moet je op klikken om je e-mail van Gmail te kunnen zien?

Β 

Heel simpel, je bent nu nog niet ingelogd. Dat moet je dus even gaan doen: klik op de knop Inloggen (zie de dikke rode pijl in onderstaande afbeelding). Log daarna op de normale wijze in door invullen van je e-mailadres van Gmail en het bijbehorende wachtwoord. Daarna kun je weer bij je mail:

Β 

65390d4949e01-Klik_op_Inloggen.png

Β 

Laat even weten of dat gelukt is.

Β 

P.S. Terwijl ik mijn bericht aan het typen was, reageerde kape met hetzelfde advies. Dubbelop is eens zo lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt allemaal weer .

Ik heb in ieder geval mijn e mail weer terug .maar begrijp ik het goed , moet ik alsnog een account aanmaken wat op de foto wordt gevraagd ?

En ik he geprobeerd om een foto op de ,, normale ,, manier ,, bij te voegen , en dat gaat nog steeds foutΒ  ( code 200 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je hoeft geen account aan te maken, want dat heb je immers al.

De knop Account maken is er alleen voor mensen die nog geen Google account hebben. Die knop is dus niet voor jou van toepassing. Voor jou is enkel de knop Inloggen van toepassing.

Β 

5 minuten geleden, bernard zei:

En ik heb geprobeerd om een foto op de ,, normale ,, manier ,, bij te voegen , en dat gaat nog steeds foutΒ  (code 200)

Β 

Op welke manier heb jij die laatste twee foto's bijgevoegd? Heb je de website imgdumper.nl gebruikt of deed je het anders?

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.