Ga naar inhoud

Nieuw g mail uiterlijk ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik ben ingelogd , en heb geklikt op de blauwe balk : Overschakelen 

Maar ik blijf gewoon het oude beeld houden , ( ook na herstart )

Op mijn tablet heb ik wel het nieuwe beeld .

 

Zullen we dit maar gewoon op z,n beloop laten , en zien wat ze op 1 januari te vertellen hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het natuurlijk op zijn beloop laten en hopen dat je in januari het nieuwe standaarduiterlijk van Gmail krijgt.

 

Ik vraag me nog wel twee dingen af:

1. Gebruik jij Windows 10 of Windows 11 op je laptop?

2. Welke browser gebruik jij? Is dat Edge of Firefox of Chrome of een andere?

 

N.B. Als jij meerdere browsers in de taakbalk hebt staan, dan staat er een blauw streepje onder de browser die actief is (gebruikt wordt)

 

65392dc67c9d0-edge_is_de_actieve_browser

 

In de afbeelding hierboven zie je naast elkaar de pictogrammen staan van de browsers Chrome, Edge en Opera. Aan het blauwe streepje onder het pictogram van Edge kun je zien dat dat de actieve browser is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, bedankt!

 

Laten we even kijken of Chrome op jouw laptop helemaal is bijgewerkt. Gmail kan namelijk eisen dat je werkt met een bijgewerkte browser voor de nieuwe standaardweergave van Gmail:

 

1. Open de browser Chrome en klik dan rechtsboven op de knop met de 3 puntjes

2. Houd daarna de muispijl boven Help. Er zal een nieuwe submenu openklappen

3. En klik in dat submenu dan op Over Google Chrome;

 

653931ba8ca6b-Instellingen_van_Chrome.pn

 

Daarna zie je welke versie van Chrome jij op dat moment hebt. Als er al een nieuwere versie van Chrome is, dan zal die direct worden gedownload. Als het updaten (bijwerken) van Chrome bijna klaar is, dan zul je het volgende zien:

 

6539321c68547-Opnieuw_starten_Chrome.png

 

Klik dan op de knop Opnieuw starten.

Chrome wordt dan automatisch afgesloten en weer opnieuw opgestart.

Kijk dan nog eens naar de versie van Chrome ( > Instellingen > Help > Over Google Chrome).

Je hoort dan versie 118.0.5993.118 te hebben en er moet bij staan dat Chrome up-to-date is:

 

653932b3f1c63-chrome_is_up_to_date.png

 

Heb jij dan ook versie 118.0.5993.118?

Als jij op dat moment nog een oudere versie van Chrome hebt, dan herhaal je het proces. Je blijft Chrome updaten, totdat je de melding krijgt dat Chrome up-to-date is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.