Ga naar inhoud

Nieuw g mail uiterlijk ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik open mijn g mail , en krijg een heel uitgebreid scherm van g mail .

 

Ik moet een nieuw   :   Beveiligd, slimme en gebruiksvriendelijke  e mail installeren ?

 

Dit bericht krijg ik niet op mijn tablet en smartphone .

 

En eigenlijk wil ik dit op mijn laptop ook niet , of ontkom ik hier niet aan ?

 

Want het is zo vertrouwd he .

 

Maar ik kan niet niet van mijn beeld krijgen op de laptop 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google is bezig met het omschakelen van GMail. De (oude) weergave in HTML wordt vanaf 1 januari 2024 vervangen door een nieuwe standaardversie (waar een aantal nieuwe mogelijkheden zijn ingebouwd). Mogelijk is dat de reden dat je dit bericht hebt ontvangen. Lees er hier en hier meer over.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de melding die jij te zien krijgt wanneer je Gmail opent in de browser. Kun je daar een printscreen van maken en die hier plaatsen in een volgende reactie? Als een printscreen maken echt niet lukt, dan mag een foto ook.

Denk er wel aan dat je alle persoonlijke informatie (zoals namen, adressen en e-mailadressen) eerst onleesbaar maakt voordat je de foto plaatst. Voor het onleesbaar maken kun je een fotobewerkingsprogramma zoals Paint gebruiken.

 

Kape denkt dat de melding erop duidt dat je nu nog de ouderwetse HTML weergave gebruikt. Dat is mogelijk. Als dat het geval is dan zou je helemaal onderaan het volgende moeten zien (eerst in Gmail helemaal naar onderen scrollen voordat je dit te zien krijgt):

 

6537cc6516534-van_html_naar_standaard_Gm

 

Wat je dan moet doen heb ik hierboven al in rode tekst aangegeven. Je hoeft dan enkel te klikken op het woord 'standaard' en daarna krijg je de nieuwe weergave. Meer hoef je in dat geval niet te doen.

 

Zelf gebruik ik al heel lang die nieuwe standaard weergave. Ik kan me niet eens herinneren wanneer (en of) ik ooit die HTML weergave gebruikte.

Ik heb die twee weergaves zojuist met elkaar vergeleken. Ik zou echt niet meer kunnen werken met die verouderde eenvoudige HTML weergave. Voor mij heeft de standaard weergave alleen maar voordelen.

 

Maar voorlopig ben ik vooral benieuwd naar het screenshot of de foto van de melding die jij te zien krijgt wanneer je Gmail opent in de browser op je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt die foutcode 200 al eens eerder gehad toen je een afbeelding wilde plaatsen op dit forum. Ik weet daarvan helaas niet de oorzaak.

 

Zelf gebruik ik altijd de website imgdumper.nl als ik een afbeelding wil plaatsen op een forum. Probeer dat ook eens. Ik geef daarvoor hieronder de handleiding

==================================

Om een afbeelding die op jouw pc staat, op het forum te plaatsen kun je gebruik maken van deze website: https://www.imgdumper.nl/

Als die website geopend is, dan klik je in de groene balk op de knop ‘Bladeren…’

Een klein venster van de Verkenner komt dan in beeld. In dat venster navigeer je naar de plek waar je afbeelding staat. Als je de afbeelding gevonden hebt, dan dubbelklik je op die afbeelding. Klik daarna op de knop ‘Upload’ (die knop staat ook in de groene balk).

Even later zie je aan de linkerkant jouw afbeelding staan. Daaronder staan 7 links. Klik met de rechter muisknop op de onderste link en kies dan ‘Kopiëren’. Die link komt daardoor op je klembord te staan.

Dan ga je naar de website van het PC Help forum. Misschien heb je die al open staan. Prima. Je klikt daar met de rechter muisknop in het vak waar jij je reactie schrijft en je kiest dan ‘Plakken’. De link naar je afbeelding is daarmee geplakt in dat vak.
Wil je controleren hoe dat er op het forum uit komt te zien, dan klik je in de werkbalk die boven dat tekstvak staat op de knop Voorbeeld:

6537e4ec3300a-Voorbeeld_op_PCH.png

 

Ziet het er goed uit, dan klik je op de knop Reactie toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, bernard zei:

Alleen ik kan fe discussie ook niet meer terugvinden.

Ik wel. Dat was in dit oudere topic van jou: https://www.pc-helpforum.be/topic/79435-uitvergroting-afdrukken/#comment-612801

Maar daar hebben we het probleem met die foutcode 200 niet opgelost.

 

 

Lukt het plaatsen van een foto ook niet als je dat via de website imgdumper doet?

Heb je mijn handleiding voor imgdumper kunnen volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.