Ga naar inhoud

Nieuw g mail uiterlijk ?


bernard

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, bernard zei:

Ik heb fe fotos bijgevoegd op de manier die Porrelaar mij stuurde

Op de oude manier lukt niet , nog steeds code 200

 

Dan is het via ImgDumper verlopen ... mét succes. De foutcode 200 lijkt een probleem te zijn op het niveau van de server bij de hosting, waarbij ofwel de maximum grootte van een upload (foto), ofwel de geheugenlimiet bij een bericht is overschreden. Al zijn er ook nog meerdere andere mogelijkheden om eventueel een generieke error 200 te ontvangen. Maar die lijken hier niet van toepassing te zijn bij het uploaden van foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, bernard zei:

Ok, ik bedoel voor het nieuwe smoel van g mail

 Ik denk dat je het nieuwe smoel (nieuwe uiterlijk) van Gmail al hebt.

 

Ik heb even twee screenshots gemaakt, die het verschil duidelijk laten zien. Eerst een afbeelding van het oude uiterlijk van Gmail:

 

65391949b3fc6-Gmail_oud_uiterlijk.png

 

En hieronder een afbeelding van het nieuwe uiterlijk van Gmail:

 

6539197c6f064-Gmail_nieuw_uiterlijk.png

 

De indeling van dat venster kun je overigens zelf nog wijzigen. In de oude versie staat links bovenaan een knop met de tekst Bericht opstellen, die je moet aanklikken als je zelf een nieuwe mail wilt gaan opstellen.

In de nieuwe versie staat een knop met de tekst Opstellen. En zo zijn er nog wel meer verschillen te zien.

Ik vermoed eigenlijk dat jij al tijden het nieuwe uiterlijk van Gmail hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard, kijk even naar de afbeeldingen in mijn vorige bericht. Onze berichten (die van jou en van mij) kruisten elkaar. Dat wil zeggen: wij postten tegelijkertijd een bericht. Ik denk namelijk dat jij al de nieuwe look (uiterlijk) van Gmail hebt.

 

En wat het plaatsen van afbeeldingen betreft: blijf daarvoor de website imgdumper.nl gebruiken. Dan gaat het zeker goed. Ik gebruik altijd die website om afbeeldingen te plaatsen op forums. Op veel forums is dat namelijk de enige toegestane manier.

 

@kape Ik heb even het forum afgezocht naar andere leden die ook de foutcode 200 kregen bij het plaatsen van foto's. Naast bernard (in twee verschillende topics) is dat alleen ricardo425 geweest in het volgende topic: https://www.pc-helpforum.be/topic/76703-toetsenbord/page/3/#comment-596765

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij zegt dat je het oude uiterlijk van Gmail nog hebt. Doe dan het volgende:

Als de website van Gmail bij jou geopend is en jij je mails kunt zien, dan moet je helemaal naar beneden scrollen (gebruik daarvoor het wieltje van je muis). Dan zul je helemaal onderaan zoiets moeten zien:

 

653922e5a5c32-Klik_op_standaard.png

 

Klopt dat? Zie je daar zoiets staan? Indien ja, klik dan op standaard. Daarna zou je de nieuwe look moeten krijgen.

Laat maar weten of dat gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, bernard zei:

.Je had me deze tip ook al eerde gegeven he ?

Ja, dat klopt. Maar als jij het niet te zien krijgt, dan kun je nergens op klikken. Helaas pindakaas!

Je kunt het ook afwachten. Met ingang van 1 januari 2024 krijg je dan vanzelf het nieuwe uiterlijk van Gmail.

 

Maar als je sneller wilt overgaan naar het nieuwe uiterlijk, dan zou je nog het volgende kunnen doen:

 

1. Klik op de volgende link: https://support.google.com/mail/answer/15049?ctx=gmail

2. Zorg er dan voor dat je daar bent ingelogd met je Google account. Als dat nog niet gebeurd is, dan moet je rechts bovenaan op die pagina klikken op de knop Inloggen. Zie je rechts bovenaan op die pagina geen knop Inloggen, dan ben je al ingelogd.

3. Als dat gebeurd is, dan klik je op die pagina op de knop Overschakelen naar de standaardweergave:

 

6539271a8ac88-Overschakelen_naar_de_stan

 

Laat ons maar weten wat er daarna gebeurt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.