Ga naar inhoud

SSD schijf


correos

Aanbevolen berichten

Voor p38cyq,

De USB stick bevat een opstartprog van Windows media  creator. In mijn bios geraak ik gewoon niet in. Als de pc probeer op te starten krijg je eerst  LENOVO op het scherm en dan een vierkant met daarin BOOT MENU, verder gaat niet al beweeg 'k hemel en aarde. 😬

Vriendelijke groeten

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de handleiding niet meer bij de hand?

Heb je geprobeerd in UEFI/BIOS te geraken door de daarvoor geschikte toetsen te gebruiken na het Lenovo logo?

- toets F2 na het logo drukken

- toetsen Fn+F2 na het logo als de "Hotkey Mode" is ingeschakeld

Staat hier op blz. 18: https://data.vandenborre.be/manual/LENOV/LENOVO_M_NL_IDEAPAD 3 17IML05.pdf

 

Lukt dit niet dan:

*** Opmerking: U kunt ook de opstartvolgorde tijdelijk wijzigen zonder de Setup Utility te openen.

Start de computer op als u dat wilt doen. Wanneer het Lenovo-logo verschijnt, drukt u herhaaldelijk op F12 (of Fn+F12).***

 

(Bovenstaande aanhaling=Letterlijke overname uit de handleiding ook op blz.18)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

'k Heb alles geprobeerd wat jullie zo geduldig vermeld hebben maar zonder resultaat,hij zegt telkens foert.

Uit pure frustatie heb 'k de SSD eruit gehaald,zoals de geheugen chip(8gb) en nog enkele chips waarvan de werking 'k niet ken.Voor de SSD heb 'k een behuizing besteld en kan gebruikt worden als back-up media. Daarna uit pure colere alles in mekaar geramd.😡

Van begin af aan waren er problemen met deze laptop tot men een nieuw moederbord gezet heeft en nu na de garantie laat hij het afweten. Nooit koop 'k nog een pc bij Mediamarkt.

'k Gebruik nu de laptop van mijn echtgenote en zij haar tablet.

Jullie zijn in elk geval heel erg  bedankt voor jullie engelengeduld en gerichte antwoorden,als de behuizing in orde is laat 'k weten of alles werkt(SSD als opslag).

Tot dan de vriendelijke groeten.

Correos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Allemaal,

'k Heb mijn behuizing gekregen en de ssd geplaatst,ging heel gemakkelijk. Alles werkt naar behoren en kan zodoende gebruik maken als back-up .

Jullie zijn allemaal nogmaals bedankt. 'k Heb weeral wat bijgeleerd op mijn oude dag(75).

Deze topic mag voor mij gesloten worden.

Tot volgende keer en de vriendelijke groeten.

Correos.😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.