Ga naar inhoud

Youtube venster formaatvullend of beeldvullend


ster100

Aanbevolen berichten

Wanneer ik msfs2020 (flightsimulater 2020) op mijn scherm heb, wil ik ook flightsim tutorials van youtube kunnen kijken als hulpje.
Maar het youtube venster krijg ik niet formaatvullend (dus niet zo groot als het beeldscherm).
Wat doe ik verkeerd?

aangepast door ster100
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ster100 wijzigde de titel naar Youtube venster formaatvullend of beeldvullend

Hoe moeten we dit zien ... want het is niet zo duidelijk aangegeven?

 

Heb je op een eerste scherm die Microsoft Flightsimulator staan en wil je op een tweede scherm de YouTube tutorials bekijken?

Of, ... wenst je beiden op 1 scherm te realiseren?

 

Indien het tweede, dan: - zie ik alleszins niet in hoe je twee "full screens" op één enkel scherm getoverd zou moeten krijgen?

 

Je kan werken met twee "tabbladen"

Je kan werken met twee "vensters"

 

Maar, kan je even duiden wat voor handelingen je uitvoert om te bereiken wat je in gedachten hebt?

Eventuele verwijzingen naar de links van You Tube kan ook al eens nuttig zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat om 1 scherm.

 

""Indien het tweede, dan: - zie ik alleszins niet in hoe je twee "full screens" op één enkel scherm getoverd zou moeten krijgen""

bijna full screens bedoel ik.

Er staan bij mij 2 bijna full screen vensters open.

Maar wanneer ik op het venster van youtube klik, en rechtsonder op ""volledig scherm"" klik, schiet het youtube beeld op beeldvullend.

Dus dan is het flightsimulator scherm niet meer zichtbaar.

Op theater modus is het beeld te klein. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt natuurlijk een groot verschil of je met een laptop of en desktop aan het werk bent.

Laptop lijkt me niet te doen, wat betreft de duidelijkheid en grote van de vensters.

 

Desktop valt best mee zoals te zien in een full printscreen van mijn 27" scherm - (zie afbeelding).

Met desktop of zelfs met laptop zou de aanschaf van een tweede scherm, eventueel zelfs tweedehands, een betere oplossing kunnen zijn. Vooropgesteld natuurlijk dat je er de nodige ruimte (op je bureau) voor hebt.

 

Hieronder

1 x 27" Scherm - 2 "vensters".

 

Het linkse gedeelte zou dus nu je MSFS 2020 kunnen zijn (nu dus PCH)

Het rechtse gedeelte (tweede venster) is de You Tube tutorial (willekeurig als voorbeeld gekozen) maar toch een beetje "schermvullend".

 

Zoek dit voor jou werken?

 

Schermafbeelding 2023-12-17 005120.jpg

 

 

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde vraag staat ook op het Nationaal Computer Forum: https://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/youtube-venster-formaatvullend-of-beeldvullend.140319/

En tevens op het Nederlandse Pc Help Forum: https://www.pchelpforum.nl/index.php?topic=2154.msg18978#msg18978

 

Dat zijn in totaal 4 computerforums (tot nu toe...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ster100

Een vraag stellen op meerdere forums is niet verboden maar wordt wel sterk afgeraden.

Als je dat toch doet, laat het dan tenminste weten en geef de link op naar de andere forums zodat de helpers hun antwoorden op elkaar kunnen afstemmen en geen dubbel werk doen.

 

Als je maar 1 monitor hebt, kan je nooit 2 programma's tegelijk op "full screen" bekijken.

Je kan beide programma's wel op full screen zetten maar je zal er altijd maar 1 zien.

 

En dan sluiten we het topic hier af.

Er zijn nog andere forums waar misschien een reactie komt.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.