Ga naar inhoud

Kyocera printer gebruikersnaam en wachtwoord kwijt


Sandrijn

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe internetaanbieder en dus een nieuw wifiwachtwoord. Ik wil dit instellen op mijn Kyocera Ecosys M5526cdw printer, maar hij vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord als ik in systeeminstelling naar de netwerkinstellingen wil. Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit iets heb ingevuld. Hoe nu verder? Zou ik het systeem kunnen resetten zodat ik de printer opnieuw kan installeren en de nieuwe wifi gegevens kan invoeren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas vraagt het systeem al naar een gebruikersnaam en wachtwoord voordat ik bij de wifi installatie ben. Ik kom dus niet zover in de installatiewizard om te wifi gegevens in te kunnen voeren. Iemand een idee hoe ik dit kan omzeilen? Misschien dus door een harde reset zodat het systeem deze gebruikersnaam en wachtwoord vergeet??

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Sandrijn zei:

Helaas vraagt het systeem al naar een gebruikersnaam en wachtwoord voordat ik bij de wifi installatie ben. Ik kom dus niet zover in de installatiewizard om te wifi gegevens in te kunnen voeren.

 

Maar als hij daarom vraagt vul dan eens de nieuwe gegevens in van je  nieuwe internetaanbieder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan geeft hij aan dat het een ongeldige inlog betreft: gebruikersnaam is niet bekend!

Het is dus niet bij het invullen van de netwerkgegevens zelf, maar een extra stap ervoor waar het systeem met een soort van extra tussenstap om een gebruikersnaam en wachtwoord vraag om überhaupt iets in te kunnen vieren in het systeem. Ook bij andere systeemaanpssingen vraagt hij hierom.....Het lijkt dus een inlog om überhaupt toegang te krijgen tot het hele systeeminstellingenmenu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sandrijn,

 

welkom op PCH

 

Probeer dit even: a. maak een herstelpunt (zodat je bij falen terug kan)  en b. uninstall je printer eens  (vb met de freeversie van Revo Uninstaller), c. reboot en installeer je printer eens opnieuw?

(dan krijg je misschien de kans nieuwe gegevens in te voeren?)

 

 

Enfin, dat zou ik zelf als eerste proberen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.