Ga naar inhoud

Wachtwoorden


Jipka

Aanbevolen berichten

Bij ons is de ziektekostenverzekering verplicht en bovendien peperduur. Ik las kortgeleden dat de ziektekostenverzekeringen in België heel erg veel lager zitten wat de kosten betreft. Dus u bent wel echt een geluksmus wat dat betreft, heer Passer. En dan ook nog onkraakbaar op wachtwoordgebied. Wat is het geluk toch ongelijk verdeeld op deze aarde. Hoewel uw wachtwoordsysteem nu natuurlijk voor iedereen navolgbaar is. Ik heb u door! Tuut=Opel. Dat onthoud ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Leono zei:

En dan ook nog onkraakbaar op wachtwoordgebied. Wat is het geluk toch ongelijk verdeeld op deze aarde. Hoewel uw wachtwoordsysteem nu natuurlijk voor iedereen navolgbaar is. Ik heb u door! Tuut=Opel. Dat onthoud ik!

 

Ter info: heer Passer rijdt met een Trabantje ... of hoe hij ook de wachtwoorden een hak zet 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

N.a.v. dit topic en de link van Leono heb ik eindelijk ook de stap gezet naar Keypass;

 

(reeds een 25 jaar heb ik voor 3/4 van mijn sites eenzelfde wachtwoord - het wordt overal afgeraden van dit te doen, maar tot hiertoe ondervond

ik er nog geen nadeel van, 'k ben nog nergens gehackt   (het was trouwens wel een moeilijk ww, maar door er maar ééntje te gebruiken

kon ik het makkelijk onthouden - Nu, 'k zat er al wel een tijd aan te denken van zo'n manager te gebruiken en voor alle zekerheid

heb ik de stap dan maar gezet)

 

voor wie het nog doet: ik vond een duidelijke, eenvoudige, Nederlandse video ervan: https://www.youtube.com/watch?v=oOcPaCgy8Fc

 

(Falstring: je bent mij toch niet aan het uitlachen hé ? )

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Passer zei:

(reeds een 25 jaar heb ik voor 3/4 van mijn sites eenzelfde wachtwoord - het wordt overal afgeraden van dit te doen, maar tot hiertoe ondervond

ik er nog geen nadeel van, 'k ben nog nergens gehackt

 

Dat is inderdaad superhandig. Als ik geen zin heb om een wachtwoord op te zoeken probeer ik altijd ook mijn "standaardwachtwoord" (zeven letters en twee cijfers, wie zou daar ooit achterkomen?) en heel vaak is het dan raak. Daar ben ik dan altijd heel blij mee: wat een energiebesparing was dat weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, falstring zei:

nee hoor, ik vond het rookgordijn wel een leuke associatie in dit wachtwoordentopic....

ah - dan mag je nog blijven :xd:

 

Leono: je doet me weer twijfelen hé - maar 'k ga eerst Keepass uitwerken en even gebruiken en dan beslissen daarmee voort te gaan ofwel mijn aloude systeem te blijven gebruiken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.