Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste,

geloof of geloof het niet...neen ik heb nog GEEN smartphone,

en GELOOF mij ,maar ik ben ECHT vergeten waarom ik er 1 haast MOET kopen...tijd geleden moet ik een gesprek gehad hebben en iemand vroeg mij iets..en dat kon ik alleen via smartphone 

( old school gsm die ik nog altijd heb,zonder internet) bekomen ...ik zei toen tegen de mevrouw ( haha,ja dat herinner ik mij nog,maar ook vaag hoor),amaai ik ga nog verplicht zijn om een smartphone te kopen..

tja..ik hou er gewoon niet van...ben nochtans niet weinig met mijn pc bezig...maar neen,ik zie mijzelf ,niet rondneuzen op internet als ik uit mijn huis ben...en ik zie ze regelmatig in iemands zijn broekzak achteraan en vraag mij af,

hoe "het niet daaruit valt op de grond" of " is dat niet makkelijk gestolen"? en tevens spreek ik liever tegen iemand...nou ik ga er toch 1 kopen maarrrrr...................................... ik zoek en bestaat dit????? een klein formaat...niet echt de bedoeling om op internet te surfen...maar WEL het gebruik van de apps !!! bestaat dit,weet iemand zo een model? enja niet duur ( zo een 100 euro onegveer)...ben benieuwd...grts arbunas !!!!

Geplaatst:

Let er bij je zoektocht wel op dat de apps nog werken op de smartphone! Controleer vooraf bij de specificaties én de apps die je wil gebruiken de minimumvereisten (vooral Android-versie). Veel oudere/goedkopere smartphones zijn niet meer geschikt voor recente apps.

Geplaatst:

Twee jaar geleden moest ik ook verplicht een smartphone kopen omdat mijn vriendin anders geen energiebesparingpakket van de gemeente zou krijgen. (Alleen via een "app"!).

Ik keek toen bij bol.com en kocht de allergoedkoopste smartphone die zij hadden: de Xiaomi Redmi A2, €77,99.

Ik had nog cadeaubonnen van bol.com, verkregen door het invullen van enquêtes op internet. Ik leverde 7 cadeaubonnen van €10 in en had toen een smartphone voor €7,99 waarmee ik nu dit bericht zit te typen.

Geplaatst:
Op 28/9/2025 om 22:15, Leono zei:

Twee jaar geleden moest ik ook verplicht een smartphone kopen omdat mijn vriendin anders geen energiebesparingpakket van de gemeente zou krijgen. (Alleen via een "app"!).

Ik keek toen bij bol.com en kocht de allergoedkoopste smartphone die zij hadden: de Xiaomi Redmi A2, €77,99.

Ik had nog cadeaubonnen van bol.com, verkregen door het invullen van enquêtes op internet. Ik leverde 7 cadeaubonnen van €10 in en had toen een smartphone voor €7,99 waarmee ik nu dit bericht zit te typen.

is dit een klein exemplaar? ik zou inderdaad zelf kunnen kijken op de site...maar een foto zegt niks..begrijp je.

Geplaatst: (aangepast)

dank u voor de reacties,

maar kvind het moeilijk tot nu toe...ja bol com...maar die " up to date" ...enzo...en soms merk ik op... dat bij kopers recensies staan waarbij ze beweren dat het toestel voorbeeld niet echt goed marcheert...is een tweedehands geen wijze keuze? tja waarom niet....wat minder betalen en leren er mee omgaan...hier iemand die er eentje heeft?...geef mij een seintje zou ik zeggen.ja heb nog een vraagje...ik betaal nu 12 euro abbo voor gsm ieder maand...zal ik moeten wat duurder abbo nemen? grts !!!!

aangepast door arbunas
Geplaatst:

Ik ben er even ingedoken maar een kleine gsm is per definitie duur. Dus de twee eisen 'klein' en 'goedkoop' zijn heel erg lastig te combineren.

Er zal een keuze gemaakt moeten welke eis zwaarder weegt; de prijs of de grootte. Of een gulden middenweg moeten kiezen en kijken voor een 2e hands toestel. Dat zou echter nooit mijn eerste keus zijn omdat je nooit weet hoe de accu nog is en of het toestel al bijna uit de beveiligingsupdates is. Dan zou ik liever kiezen voor een courant, goedkoper, nieuw toestel met een iets opgerekt budget. Voor max. 150 euro is er een prima toestel te koop.

Geplaatst:

Te overwegen?

Is wel géén klein toestel.

Schermafbeelding2025-10-02111643.jpg.0c2a878bba49d22fbd72b01b7ba6b8c2.jpg

Testaankoop magazine n° 711 van oktober 2025: https://www.test-aankoop.be/alle-inhoud/magazines

Klik aan de rechterkant op "Smartphones: de selectie van onze expert"

En hier te koop voor een schappelijke prijs: even klikken

Moeilijk te beslissen voor iemand anders, toch even een antwoordje geformuleerd, de keuze is uiteindelijk toch aan de vraagsteller!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.