Ga naar inhoud

Probleem, help!


Aanbevolen berichten

Je kunt misschien dit nog proberen.

Start / uitvoeren

kopier dit en plak het daar

%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe

Maar als Kape gelijk heeft dan zal het ook niet lukken.

---------- Bericht toegevoegd om 12:48 ---------- Vorig bericht was om 12:34 ----------

Als je toch moet opnieuw installeren kan je dit proberen:

Download dit bestand:

http://www.dougknox.com/xp/fileassoc/linkfile_fix.zip

Sla het op je bureaublad op en unzip het.

Dubbelklik het ge-unzipte bestand om het te starten.

Download ook dit bestand:

http://www.kellys-korner-xp.com/regs...xp_exe_fix.reg

Dubbelklik het bestand en geef toestemming om de wijzigingen aan het register toe te voegen winksmiley02.gif

Lukt bovenstaande niet, doe dan het volgende:

zet linkfile_fix.reg en xp_exe_fix.reg in de zelfde map.

het volgende kopieren en plakken in kladblok

Code:

@echo

offregedit /s linkfile_fix.reg

regedit /s xp_exe_fix.reg

exit

en sla dit op als fix.cmd

kopieer de fix.cmd in de zelfde map als waar linkfile_fix.reg en xp_exe_fix.reg staan en draai fix.cmd

Herstart de PC, post een nieuw logje van HijackThis en meldt of er nog problemen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lukt me ook allemaal niet... Ik kan geen bestand unzippen want die programmas doen het helemaal niet meer, daarnaast krijg ik een tabblad in internet als ik dat van kelly's corner wil downloaden, met daarin hele register codes. die tweede optie heb ik dus ook niet kunnen proberen, daarbij kan ik geen mappen aanmaken op bureablad en is kladblok ook een lnk bestand geworden :S heb het idee dat het echt goed fout zit met mn compyter nu haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien voordat je de computer formateerd een backup maken met behulp van een externe hardeschrijf. Zou wel zo handig zijn.

De vraag is of die dat wel herkent en draait.

Misschien een kennis of vriend vragen of die een externe hardeschrijf heeft die gewoon 'plug en play' is zegmaar. Zo heb ik eentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.