Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

mijn laptop heb ik opgehaald net.

hij laadde niet op en hij heeft het niet kunnen maken.

ik heb een orginele oplader gekocht want ik laadde hem met een universele en die zogrde denk ik voor dat hij ging stinken.

nu als ik mijn laptop aan doe en ook als hij uit is stinkt hij..

waar ligt dit aan en is het handig als ik zo een koeler die ik onder de laptop doe en dan afkoelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Vonken en rook dat is alleszins geen GOED teken voor de laptop vrees ik.

Die geur is afkomstig van iets dat verbrand is en daar je zelf zegt dat de output van de lader niet overeen kwam met die van de batterij gaat mijn vermoeden in die richting.

Batterij of alleszins iets wat met voeding te maken heeft.:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als koelpasta verbrand ruikt dan is er grondig iets mis geweest met de cpu volgens mij (zwaar over de max temperatuur gegaan op zijn minst) .

De kans dat een cpu een dergelijke temperatuur overleeft is klein dus ik vermoed dat de geur toch ergens anders vandaan moet komen daar de laptop blijkbaar nog werkt!!

Misschien brengt Asus nog een andere kijk op de zaak maar ik weet het zo niet wat je zou kunnen doen om van die geur af te geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.