Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Vandaag
  2. gildc

    VPN

    hello, ik heb op mijn pc en i-phone proton vpn geïnstalleerd. ( op mijn pc en i phone zijn daarnaast ook proton mail, proton pass, proton drive en proton calendar geïnstalleerd ) Graag antwoord op mijn volgende vragen : als zoekmachine heb ik Brave geïnstalleerd naast Edge en Google Chrome. Dien ik dan hier ook nog VPN van deze zoekmachine ( Brave ) te installeren en mijn norton 360 die op mijn pc en i-phone geïnstalleerd staat( driver updater, aparaatbeveiliging, utililies ultimate, software updater,dark web monitoring ) is deze dan nog nodig ? met dank
  3. Ik heb een installatie gedaan van Windows 10 Pro op een HP Pavilion HPE desktop - 8 RAM - SSD Samsung 860 QV0 1 TB. Heb hierop 2 accounts aangemaakt. 1 voor mijn dochter en 1 voor mezelf De computer wordt nu gebruikt door mijn dochter. Ik werk thuis met een laptop met 1 account. Nu stel ik vast dat de HP Pavilion HPE desktop bij mijn dochter na gebruik telkens de volgende dag automatisch terug is opgestart. Wat is de reden, heeft dit te maken met een bepaalde instelling of accounts ? Wie kan mij helpen ? Alvast bedankt !
  4. er waren nog andere opties, maar ik denk dat deze het beste is. succes !
  5. Goed, dan ga ik contact opnemen met Norton. Bedankt voor de service!
  6. Als dat zo is, dan is er toch een helpdesk waarmee je contact kan opnemen? Niet?
  7. Ik heb een abonnement bij Norton als je dat bedoelt met een gekocht programma.
  8. abbs

    script fout.

    Mooi, dan mag je de tool FRST met bijbehorende txt bestanden ook weer verwijderen. Bedankt en graag gedaan 👍
  9. Hallo abbs, ik denk alles ok nu, geen meldingen meer. Bedankt om dit op te lossen. mvg Patric
  10. Mogen we het probleem als opgelost beschouwen en het topic afsluiten?
  11. Gisteren
  12. Goed, gaat het hier om een gekocht programma of om een freewareversie en gaat het om een programma of om een addon ?
  13. Als de verpakking ongeopend was maakt het des te vreemder Maar je hebt je geld terug dat is het voornaamste, dus eind goed al goed.
  14. Je hebt het prima gedaan. Ik zie sporen van een F-Secure beveiliging in je browsers. Die heb je niet nodig omdat je al de browser beveiliging van Kaspersky gebruikt maar dat kan wel alles vertragen. We gaan die dus opruimen samen met nog wat andere overbodig geworden zaken. Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem. Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is. fixlist.txt Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Druk op de Fixen knop. Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
  15. Probleem opgelost. Dan kunne we ook het topic afsluiten. Succes nog
  16. Ik ken dus het programma niet, maar kijk eens of je hier mee verder raakt: https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v132319245 ?
  17. Afgelopen week
  18. Ik heb nu een heleboel cookies verwijderd en ook de Norton Password Manager gezuiverd maar het probleem is nog niet helemaal opgelost. Bij sommige websites kan ik mijn mailadres automatisch aanvullen, bij andere websites weer niet.
  19. Mooi zo dat Falstring je verder kon helpen Joska - graag gedaan trouwens (ook namens Falstring)
  20. Heb ik het zo goed en veilig gedaan? Ik vind dit wel spannend...
  21. Nee, en dat is ook niet nodig. Clarkie is geabonneerd op dit topic. Hij krijgt dus vanzelf een notificatie via email als er gereageerd is in dit topic.
  22. heb je mijn reactie naar hem doorgestuurd ?? Mvg Lendal
  23. Bedankt voor de tips, heb met wat moeite het weer voor elkaar gekregen dat ik kan printen. Bedankt !👍 Weinig PC kennis, dan is beginnen soms lastig, maar met deze tips gevonden wat nodig was.
  24. Dag Clarkie, Het probleem is opgelost. Ik heb de betreffende apps rechtstreeks in de browser geopend en daar lukte het inloggen nu wel. Na de volledige procedure doorlopen te hebben kreeg ik de correcte gevraagde informatie. Nu functioneert alles ook via de apps zelf, inclusief Itsme. Nogmaals dank voor uw medewerking. Dit ter info. Jan
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.