Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb op mijn desktop xp met outlook express 6 en op mijn laptop heb ik Vista met outlook 2007.

nu wil ik graag mijn email adres van mijn desktop naar mijn laptop verplaatsen dus dat ik mijn mail op mijn laptop ontvang (ik behou dus mijn email adres)

kan iemand mij helpen hoe ik dat moet doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

in je outlook programma een nieuwe account aanmaken met de gegevens van op je desktop en dan zullen je mails op deze nieuwe account binnenkomen.

Hou er rekening mee dat de emails niet worden overgezet die in je mailbox stonden van op je desktop ;)

dat had ik al gedaan

mijn email gaat via mijn internet provider en ik heb net gehoord dat de provider geen nieuwe acounts meer onder steunt en dat ik het alleen nog maar met mijn ouwe kan doen

toch bedankt voor jullie hulp:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.252
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Markata
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door ictknechter
      https://www.coolblue.be/nl/product/880889/acer-aspire-xc-1660-i5410.html

Is deze desktop windows 11 geschikt?
      En hoelang kan je er ongeveer mee door?
    • Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door Jasper
      Goedemorgen Forumleden, 

Voor mijn fotografie hobby ben ik opzoek naar een Laptop die ik kan gebruiken voor Lightroom en Photoshop. 

Waarvoor heb je een laptop nodig? - Lightroom, Photoshop en uiteraard de standaard (browsen, mailen, Excel, Word, Etc.) Wat is mijn budget? - Ik hoop rond de €1500 te blijven. Indien aan te raden kan het budget omhoog.  Heb ik een voorkeur voor bepaalde merken? - Geen voorkeur voor een bepaald merk. Voor mijn werk gebruik ik een HP. Ik heb geen ervaring met Apple en ben dus huiverig om een macbook aan te schaffen. Indien dit echt veel beter is hoor ik het graag.  Heb ik al die nieuwe functies nodig? - 2 in 1 is niet nodig. Het gaat er om dat de laptop de foto's snel verwerkt/aanpast. Tevens zal er genoeg opslagruimte moeten zijn. En de schermkwaliteit is uiteraard belangrijk om de foto's goed weer te geven.  Welke schermgrootte heb ik in gedachten?  Mijn voorkeur ligt rond de 15 inch. Voor mijn werk heb ik een 17 inch laptop. Deze is vrij groot en vooral ook zwaar. Ik wil de laptop namelijk ook mee kunnen nemen op reis etc.  Heb ik nog randapparatuur nodig? - In de toekomst wil ik een 4K scherm kopen voor thuis. Deze wil ik dan gebruiken als hoofdscherm voor de laptop. Dit scherm moet dan goed geschikt zijn voor fotoweergave. (kleurecht) Heb ik nog overige specifieke wensen? - Omdat de laptop veel mee zal gaan op trips is gewicht belangrijk. De laptop die ik voor het werk gebruik gaat maar maximaal 2 uur mee op zijn accu. Dit zie ik graag langer. Tevens zoek ik een laptop die een aantal jaar mee zal kunnen gaan. Liever nu wat duurder maar meer kwaliteit.  Woon je in België of Nederland en heb je een specifieke (web)shop in gedachten? - Ik woon in Nederland.   
      Ik hoor graag van jullie 
    • Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door jmn
      Hallo,

Mijn laptop kan meestentijds niet zonder netvoeding draaien.
      De accu is gewoon vol, althans dat geeft ie aan.
      Soms lukt het even, maar dan valt hij daarna ineens weer uit. Op een manier zoals door oververhitting of kortsluiting.

Me lijkt dat er iets is in stroomvoorziening vanaf de accu, omdat hij het met adapter wel gewoon doet.
      Maar hoe controleer ik dat? Ik heb 'm al opengeschroefd, maar er was niks bijzonders te zien. Dat is natuurlijk vaak zo...

Hoe kan ik bijv. controleren of de accu nog goed is? Is daar software voor, of moet dat echt met externe meetapparatuur?

Het betreft een Asus R540U.
      Ben benieuwd.

Groeten,
      Johan Nijsse
  • Nieuwe aanmaken...