Ga naar inhoud

Geen “betrouwbaarheidsgeschiedenis na systeemherstel?”


WaWa

Aanbevolen berichten

- Je kan proberen een herstelpunt uit het verleden terug te zetten zoals Stegisoft zegt;

- Je hebt dus een herstelschijf gemaakt. Als Windows daar niet mee opstart, wil dit zeggen dat de bootvolgorde in de BIOS niet juist staat ingesteld: dit moet zijn: éérst cdrom, dan harde schijf. Je moet dus in de BIOS gaan. Hier lees je ongeveer hoe je ervoor zorgt dat je computer opstart met de herstelschijf , maar de boovolgorde aanpassen in BIOS verschilt per BIOS-versie en merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Kurt,

Dat heb ik gedaan. Ik kom inderdaad op een scherm met 'setup' dingen. Met de pijltjes naar de naam van mijn optical drive gegaan en enter geklikt. De drive heeft amper een half minuutje gedraaid. Is dat ècht systeemherstel? Verder blijf alles gelijk.

Moet ik dat nu opnieuw instellen zodat hij opstart van de HDD?

Bedankt voor je blijvende interesse.

WaWa

aangepast door WaWa
Link naar reactie
Delen op andere sites

KW,

Dank voor je reaktie. Dat heb ik inderdaad gemerkt. Wat het feit betreft dat het schijfje maar een 30-tal sec. heeft gedraaid en dat toen Windows startte, kan toch geen systeemherstel zijn (vanaf die systeemherstelschijf)? Wat denk je?

Fijn dat je het blijft opvolgen.

WaWa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet daar verschillende tabjes staan naast elkaar, Algemeen-Triggers-acties-Voorwaarden-Instellingen-Geschiedenis.

Maak van elk tabje geopend eens een sreenshot en post die in je volgende bericht,dan kan ik die eens vergelijken met mijn instellingen.(maximaliseer wel je scherm zodat alles goed leesbaar is)

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij geschiedenis zie ik 1 GROOT verschil namelijk dat er bij u 140 meldingen staan en bij mij GEEN!!!

Ik zal kurtt vragen om straks eens naar die afbeeldingen te kijken en die eens met zijn instellingen te vergelijken.

Alle andere staan ingesteld zoals bij mij dus ik denk dat dat allemaal goed is,enkel die Geschiedenis baart me zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Geschiedenis zie ik bij mij 430 meldingen. Bij mij heet het tabje gewoon "Geschiedenis" en niet "Geschiedenis(uitgeschakeld). Druk daarom bij de printscreen van geschiedenis aan de rechterkant op de knop "De geschiedenis van alle taken inschakelen".

Zoals je ziet op jouw printscreen van "geschiedenis" blijkt dat hij zelfs vandaag 01-10-2010 de geschiedenis heeft bijgewerkt. Dus het werkt wel, maar uw betrouwbaarheidsgeschiedenis wordt gewoon niet getoond. Misschien dat het helpt als je dus klikt op "De geschiedenis van alle taken inschakelen". Dit vindt u aan de rechterkant van uw printscreen over Geschiedenis.

Daarna pc opnieuw opstarten.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

WK en JP,

Dat heb ik dus gedaan. Nu staat geschiedenis, zonder 'uitgeschakeld' en het lijntje is veranderd naar: geschiedenis van alle taken uitschakelen.

Als het werkt, dan schijnt de ☼ weer. Vooralsnog blijft mijn grafiek koppig oningevuld. Tenzij het wacht tot Devolgende actie?

Dank voor je blijvende hulp. Hopelijk tot het happy end? ik laat het in ieder geval weten. De vraag is natuurlijk nog altijd: hoe is het kunnen wegvallen. Zoals in mijn eerste bericht vermeld, allicht na een te ijverige opschoning.

m.v.g.,

aangepast door WaWa
antwoord update
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.