Ga naar inhoud

Geen “betrouwbaarheidsgeschiedenis na systeemherstel?”


WaWa

Aanbevolen berichten

We wachten af.

Als je pc goed werkt zonder problemen, en alleen betrouwbaarheidsgeschiedenis niet goed werkt, zou ik het zo laten.

Wil je echt dat betrouwbaarheidsgeschiedenis terug werkt, zul je toch echt alles moeten verwijderen en een probere windows erop moeten zetten. Dat is vaak de eenvoudigste oplossing als je vele mogelijkheden hebt uitgeprobeerd en het nog niet werkt. Het feit dat het niet werkt(e) kunnen honderden oorzaken hebben... dat is nu eenmaal een computer... en het kan zelfs aan Microsoft liggen... aan een bepaalde update die automatisch wordt geinstalleerd. Heb het ook meegemaakt bij mijn broers computer. Hij kon niets meer geinstalleerd krijgen, na tientallen methodes geprobeerd te hebben, dan maar alles opnieuw geinstalleerd en voila zijn computer gaat weer zeer soepel. (was vista computer)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

WK,

Bedankt. Ik hoop dat het zover niet moet komen. Ik heb geen installatie dvd. Alleen Acer One buttom recovery en een herstelschijf die ik ook niet aan de praat krijg. Van een herinstalleren heb ik schrik. Volledig resetten, alles backuppen en dan nog hopen dat het goed gaat. Met alles wat gesuggereerd is geworden zou het nu misschien kunnen gaan werken. De grafiek verschijnt weer met de rode balk, zeggende dat het enkele uren gaat duren. Iedere keer als dat zie heb ik wat hoop. Misschien nu de goede keer?

m.v.g.,

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

STST,

Deze oplossing van Acer is nogal drastisch. In de vrij summiere handleiding staat vermeld dat alle gegevens en bestanden weg zijn. Windows is wel gereset, maar dan moet ik alles backuppen en naderhand terugzetten. Ik hoop echt dat die activiteit terug op gang krijgen zo moeilijk niet zou zijn. Na zoveel welgemeende suggesties en verwijzingen naar MS en andere informaties, die ik ook uitgeprobeerd heb, nog altijd geen resultaat.

m.v.g.,

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

WK,

Dat is slecht nieuws. Het laatste wat ik gehoopt had. Daar moet ik even van bekomen... Hoewel jullie dat niet kunnen helpen. De pogingen zijn er geweest en ze zijn uitgeprobeerd.

---------- Post toegevoegd om 19:40 ---------- Vorige post was om 19:32 ----------

Sorry, het was een gele balk. Ondertussen is die weer weg, samen met een spankeltje hoop van mij.

Tenzij: aangezien het probleem begonnen is na een register-cleaner schijfopruiming, vraag ik me af of een register backup van vóór de tijd van het 'probleem', terugzetten, het zou kunnen oplossen?

Groetjes,

Walter

aangepast door WaWa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tegen die register cleaners. Voordeel van een format is, dat alles weer perfect werkt. Ook als een pc heel goed loopt, en je verwijderd af en toe programma's, wordt Windows instabieler, zelfs bij een goede Windows; dus zo'n format is zeker niet altijd overbodig. Ik doe het zelfs soms als mijn pc helemaal goed loopt. Dat is namelijk Windows: van zodra je veel dingen installeert en verwijderd, wordt die instabieler. Er zijn hulpprogramma's om programma's te testen zoals Sandboxie enzo en dat gebruik ik om programma's te testen, en wordt er niets in het register geschreven.

We zouden nu de procedure kunnen geven voor het formatteren van je harde schijf, als je echt zo gebrand bent op die "betrouwbaarheidsgeschiedenis" (is maar een tooltje hoor niks meer dan dat). Je kan nog 2 jaar gaan zoeken naar de oorzaak van dit probleem. Sorry dat ik zo hard ben, maar je zal zien dat een "propere" windows je heel goed zal doen! Maar om te gaan formatteren omdat één klein detail in windows 7 het niet doet, vind ik overdreven. Laat alles gewoon zoals het is. Het is echt maar een detail hoor die betrouwbaarheidsgeschiedenis, is helemaal niets waard.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.