Ga naar inhoud

Geert Majoor

Aanbevolen berichten

Hallo Jean-Pierre,

Je hebt er zelfs een foto bij gedaan, geweldig.

Bedankt.

---------- Post toegevoegd om 14:12 ---------- Vorige post was om 14:05 ----------

Hier ben ik blij mee, want Nvidia heeft mij eerder problemen veroorzaakt.

Ik speel vrij veel spelletjes van Big Fish games en ik vermoed dat er vrij zware tussen zitten, ze bevriezen

ook vaak. Intussen heb ik hem stof vrij gemaakt, maar het voel me erg mee, er zat niet echt veel. Het bureaublad waar de laptop op staat

houdt ik altijd goed schoon. Wel besef ik dat het juist stof aantrekt, net als bij een tv.

Het zou dus nog steeds een andere oorzaak kunnen hebben.

Mijn dank voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo SigSauer,

Om het apparaat te openen en een kaart te vervangen lijkt mij als ENORME leek niet verstandig.

De andere instructies heb ik uitgevoerd.

Hij geeft een temperatuur van 87 - 88 graden aan , dat zou dus moeten kunnen.

Bij Gpu load geeft hij 0 % aan en bij Video Engine load geeft hij ook 0 % aan

Als de kaart moet worden vervangen, dan zal ik hem weg moeten brengen.

Groet van Geert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de temperaturen zijn inderdaad dik in orde, desondanks kan het nog steeds de videokaart zijn.

Het is gewoon een bekend kwaaltje, ik hoop het eerlijk gezegt niet voor je natuurlijk.

Nou op naar de CPU dan maar.

Hier voor heb je 2 programma's nodig:

Intel CPU Burn Test V2 IntelBurnTest v2.3 download from Guru3D.com

HWMonitor CPUID - System & hardware benchmark, monitoring, reporting

- HWMonitor downloaden, uitpakken en starten.

- Intel CPU Burn Test downloaden, uitpakken en starten.

- Zet het aantal runs op 50

- Selecteer bij Stress Level: Custom en geef hier net iets minder dan het maximale vrije ram geheugen op(kun je er onder zien).

- Druk op Start, en nou gewoon bij HWMonitor kijken hoe warm je CPU maximaal wordt(doorgeven aan ons indien hij crashed).

Je hebt overigens urls naar plaatjes op je eigen schijf gegeven, je kan ze ook gewoon uploaden naar deze site via de afbeelding toevoegen knop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat ik weinig van pc's af weet, heb ik wel begrepen dat Vista boorden vol met problemen zit.

Deze schijnen bij Windows 7 minder voor te komen, men heeft van Vista geleerd.

Ik denk er inderdaad over na om Windows 7 er op te zetten, deze pc zou dat nog moeten aankunnen, heb ik begrepen.

Er was overigens geen foutmelding, hij gaf een tikje en was direct uitgeschakeld. Via F8 heb ik hem weer opgestart.

Maar dan zou ik besturing systeem van Windows 7 moeten kopen, begrijp ik dat goed ?

Groet van Geert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.