Ga naar inhoud

Taakbalk reageert niet zoals het hoort


Skoebidoe

Aanbevolen berichten

Heb mijn PC terug gekregen. Nieuw RAM in geplaatst + nog 2 GB RAM bijgevoegd op mijn vraag.

De PC heeft een week naar behoren gedraaid maar krijgt weer zotte kuren. Opnieuw flikkeren van iconen. Hij loopt op dat moment compleet vast. Kan zellfs geen CTRL+ALT+DEL doen.

Naar de winkel terug gegaan en de winkelier stelt voor om mijn Windows opnieuw te installeren. Hij denkt dat mijn Windows7 corrupt is...

Lijkt me niet echt geloofwaardig maar we zullen zien wat het waard is :hmmmm:

Kan ik eigenlijk een nieuwe PC eisen als het probleem nog niet opgelost is (de PC is aangekocht op 24-12-2010)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

PC terug gekregen van de winkel. Ze hebben Windows 7 herinstalleerd. Van mijn vorige versie hebben ze een image gemaakt.

Probleem is echter niet opgelost. Integendeel, het flikkeren van de iconen is zelfs nog erger geworden.

Bij mijn thuiskomst bleek zelfs dat de installatie-DVD van Windows ook nog in de PC zat (lijkt me toch vrij slordig).

Ik heb de PC sinds 24-12-2010 en nog niet anders dan miserie mee gehad...

Kan ik eisen dat ze me een nieuwe PC geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe pc zullen ze zomaar niet geven.

Maar ze moeten het probleem oplossen.

Zorg voor een bewijs dat je telkens die pc binnenbrengt, en dat je probleem blijft.

Want nu heb je nog garantie.

Zet ze meer onder druk, vraag dat ze je probleem bekijken terwijl je er zelf bij bent indien mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als klant vraag je toch een werkend systeem en niet iets dat langs alle kanten hapert? Zijn zij dan niet in gebreke?

Ik begin me trouwens de bedenking te maken dat men mij een toonzaalmodel verkocht heeft. Het model dat ik gekocht heb, stond ook in hun toonzaal.

De dag na mijn bestelling was dit model uit de toonzaal verdwenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vermoedt dat de computerzaak u een toonzaalmodel had gegeven dan moeten zij u dat vewittigen.

Normaal gezien wordt het goedkoper verkocht dan een nieuwe.

Het wilt daarom niet zeggen dat het een probleem computer is.

Ik zelf heb ook een toonzaalmodel laptop en geen probleem.

Maar als de computerzaak steeds dezelfde image gebruikt dan blijft het probleem zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC opnieuw naar de winkel gebracht en toch een beetje mijn ongenoegen geuit.

Ze hebben hem onmiddelijk aangesloten en er een programma op los gelaten dat alle hardwarecomponenten van de PC zwaar belast. Na een 3-tal uren draaien mocht ik bellen.

Resultaat: geen enkele foutmelding.

Commentaar van de verkoper:

"Ik hoor dat je eigenlijk van dit systeem Ik raad je dan ook dit systeem aan. Dit systeem zal geen problemen geven.

Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk geen nieuwe configuratie vraag. Ik vraag mijn huidige configuratie maar wél een werkende. Ik vroeg hem of hij me niet dezelfde configuratie kan bezorgen maar dan een nieuwe. Hij vertelde dat hij niet echt geneigd is om dat te doen gezien de problemen die ik nu reeds heb met die configuratie.

Ik heb nog even bedenktijd gevraagd maar vind het jammer dat ik 130 € zou moeten opleggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus, eigenlijk zijn ze bereid om jouw pc terug te nemen en dien je de opleg van €130 te betalen ?...

Indien ze rekening houden met je kosten die je maakte voor de uitbreiding van het RAM-geheugen en dan nog eventueel een compensatie willen doen voor al je verloren tijd en verplaatsingen zou ik daar niet echt over twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.