Ga naar inhoud

Windows 7 Recovery


DieterDieter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Inderdaad, ik had niets te verliezen. Ik heb een Home Premium gevonden, dus geen OEM. Iso op DVD gezet, Win7 geïnstalleerd, mijn key gebruikt en het werkt.

Nu hopen dat het blijft werken...

Aan allen bedank voor jullie hulp en info.

Heb je met een retail-versie, want je schrijft "dus geen OEM" je windows terug geïnstalleerd en geactiveerd met een code van een OEM- versie?

Dit had ik graag bevestigd gehad, want dit is iets wat ik dacht dat zeker niet ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is mogelijk door gebruik te maken ven een retail-versie van Windows 7 om het OS te installeren en met een OEM-Key te gebruiken.

Zo heb ik het al meerdere keren gedaan maar je krijgt wel een melding (ik althans) dat je activatie-key en product-id niet kloppen. Via de telefoon kan je dan je product-id wijzigen en toch nog activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst en vooral : "retail-versie"??? Ik doe mijn best maar heb nog een lange weg te gaan ;o)

Heb een "gewone" versie van Win7 Home Premium gevonden. Nergens stond erbij dat het een "OEM" versie was. En ik heb na de installatie geen foutmeldingen of andere meldingen gekregen. Natuurlijk dateert de installatie van gisteren en weet ik niet of hij gaat blijven werken. De eesrte updates zijn voorlopig gelukt.

Op hoop van zegen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je via configuratiescherm dan naar systeem gaat, krijg je een nieuw venster, informatie over de computer weergeven.

Daar zie je helemaal onderaan "windows activeren".

Er moet dan staan "windows is geactiveerd".

Ook staat er een product id, staat er tussen die nummer OEM?

Zoals de afbeelding?

post-23245-1417704314,9687_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb eens geopteerd om de product-key te wijzigen en mijn key die achter op de pc stond in te geven (Nochtans had ik die key ingegeven tijdens de installatie, maar ja...)

Nu staat er dat windows geactiveerd is en er staat een produkt code "*****-OEM-*******-*****".

Nu die code die achteraan staat, bestaat uit 25 cijfers en en bevat nergens de letters "oem".

Is dit normaal?

post-19049-1417704317,7084_thumb.jpg

post-19049-1417704317,7392_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.