Ga naar inhoud

kan windows sticker onderaan niet meer helemaal lezen


candise

Aanbevolen berichten

ik weet niet of ik het op de juiste plaats vraag, maar van mijn andere laptop zijn er al paar cijfertjes die onleesbaar zijn op die sticker van windows, kun je dat ergens in je pc te weten komen met één of ander programma, ik denk dat het één of twee cijfertjes is die je moeilijk kan lezen, alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb heel veel moeite om dit engels te lezen, bestaat er geen andere manier ? eerst zegt tie van usb dan als je geen usb hebt klik hier, ik geraak er gewoon niet aan uit, sorry

het is de originele stiicker die eraan hangt

---------- Post toegevoegd om 21:20 ---------- Vorige post was om 21:16 ----------

ik zie het ook niet zitten om heel mijn windows te herinstalleren

mijn windows werkt nog perfect maar ik ben gewoon bang als ik het ooit ga nodig hebben dat ik het niet ga kunnen inklikken, er zijn gewoon te veel mogelijkheden, ik heb een oem , maar ben gewoon bang om iets verkeerds te doen

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is dat ik dat getest heb op min pc en dat het een totaal andere code is dan die die op mijn plakker staat, en mijn plakker is origineel, ik heb die laptop zelf gekocht eind vorig jaar !

en het is een 32 bits van waar we de code nie meer kunnen lezen, allé, 2 cijfers kunnen we niet meer lezen, van mij is het een 64 bits, en alles waar ik al mee testte komt er niets overeen

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dan eens het tooltje Token.Restore.RETAIL.rar

Pak het .rar bestand uit en dubbelklik op Token Restore.exe

In het venster want opent krijg je dan je productkey te zien, hier zwart gemaakt.

1298227514-390.png

Heb het op 2 pc's uitgeprobeerd en hier krijg ik telkens het zelfde resultaat, de codes komen overeen met de productcodes die ik bij de installatie heb ingevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem is dat ik dat getest heb op min pc en dat het een totaal andere code is dan die die op mijn plakker staat, en mijn plakker is origineel, ik heb die laptop zelf gekocht eind vorig jaar !

Indien de laptop aangekocht werd met 'kant-en klare' Windows er op, dan is deze normaliter geactiveerd via een OEM-key ipv met de key die je terugvindt op de sticker onderaan je behuizing.

Dit bespaart de fabrikant tijd en centjes, en verklaart waarom de codes verschillen.

Moraal van het verhaal : steeds code van sticker afschrijven alvorens ie kan beschadigd raken !

Keyfinders worden soms (al dan niet ten onrechte) aanzien als een virus, trojan.

Als de laptop nog maar een paar maand oud is zou ik zeker mijn licht eens opsteken bij de verkoper en eens informeren wat hij als mogelijke oplossing(en) voorstelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.