Ga naar inhoud

kan windows sticker onderaan niet meer helemaal lezen


candise

Aanbevolen berichten

stegisoft,

Zand erover ;-) een misverstand is zo gebeurd en we zijn allemaal mensen.

Als je wirelesskeyview.rar bij Nirsoft hebt gedownload kun je gerust op je 2 oren slapen.

Produkey van Nirsoft kan bij sommige virusscanners ook wel eens alarm slaan.

Maar deze melding zijn false positives.

Vaak kan dit veroorzaakt worden door het heuristiek scannen wat door meerdere av software tegenwoordig wordt toegepast. Door het scannen naar mogelijke potentiële bedreigingen of vreemd gedrag van software kan deze ten onrechte als kwaadaardig worden bestempeld.

Heb trouwens mail gehad van Avira

Dear Sir or Madam,

Thank you for your email to Avira's virus lab.

Tracking number: xxxxxxxxx.

A listing of files alongside their results can be found below:

File ID Filename xxxxxxxxxx

Size (Byte)Token Restore.exe 56.5 KB

Result: CLEAN

Please find a detailed report concerning each individual sample below:

Filename Token Restore.exe Result CLEAN

The file 'Token Restore.exe' has been determined to be 'CLEAN'. Our analysts did not discover any malicious content.

Please note: If you have specific questions please address them to support@avira.com

Kind regards

Avira Virus Lab

---------------------------------------------

Avira GmbH

Lindauer Str. 21, D-88069 Tettnang, Germany

Phone: +49 (0) 7542-500 0

Fax: +49 (0) 7542-525 10

Internet: Avira anti-virus for home and for business

CEO: Tjark Auerbach

Headquarter: Tettnang

Commercial register: AG Ulm HRB 630992

---------------------------------------------

---------- Post toegevoegd om 22:57 ---------- Vorige post was om 22:51 ----------

enne bedankt voor de rechtzetting

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Klik nu op operating system om de details van je windows versie te zien.

Daar staat ook de product key.

Ter informatie: deze product key wordt NIET hernomen op een snapshot zoals wij soms vragen. Er is dus geen reden tot bezorgdheid dat anderen jou key zullen misbruiken als je een snapshot online zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei product key in mijn vorig bericht maar het moet serienummer (serial number) zijn.

het is de windows sleutel waarvan 1 cijfertje onleesbaar is, is dit dan produkt key of serienummer, want ik dacht dat serienummer gewoon het serienummer is van de pc , vb als je terug naar fabrieksinstellingen gaat moet je soms je windows code ingeven, het is die code die we niet meer helemaal kunnen lezen, en ik vraag me eigenlijk af waarom ze dit langs de onderkant van je laptop hangen, bij mij is ie ook bijna onleesbaar geworden gewoon door de hitte , gelukkig schrijf ik altijd eerst de codes op langs de achterkant van mijn gebruiksaanwijzingsboekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is de windows sleutel waarvan 1 cijfertje onleesbaar is, is dit dan produkt key of serienummer, want ik dacht dat serienummer gewoon het serienummer is van de pc , vb als je terug naar fabrieksinstellingen gaat moet je soms je windows code ingeven, het is die code die we niet meer helemaal kunnen lezen,

Als je in speccy klikt op operating system, zie je eerst welke windows je hebt.

Dan de installatiedatum.

Daarna zie je serial number staan, een code bestaande uit 25 tekens.

Dat is je product key als je windows installeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar wat ik niet begrijp is , hoe komt het toch welk programma ik ook gebruik, de product key is nooit dezelfde als de originele sticker van mijn laptop, (en daarmee bedoel ik de laptop waarvan ik de product key 100 % met zekerheid weet) ik dacht dat dit hetzelfde ging moeten zijn ? en ik heb gekeken naar die 25 cijferige code

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Asus in dit bericht al aangeeft als je laptop of pc geleverd is met Windows voorgeinstalleerd word deze meestal met een OEM-Key waar de leveranciers over beschikken geactiveerd en verschilt de product-key in je Windows t.o.v van deze op de barcode/sticker

Word wel door elk programma dat je al gebruikt hebt de zelfde code weergegeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.