Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb een probleem met msn als ik een videogeprek start met mijn zus.

dan hoort ze mijn niet en ziet mijn wel, ik hoor en zie haar wel.

we hebben ingebouwde microfoon op de laptop toshiba satellite harman/kardon type a300

alles gedaan wat we konden maar het werk nog niet!

wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je zus hoort jou niet...wanneer ze een videogesprek doet met iemand anders, hoort ze die andere persoon dan wel of is het enkel bij een gesprek met jou?...

Je kan alvast eens je instellingen checken.

Log in op msn en ga dan via 'extra' naar 'Audio en Video-instellingen'.

post-20447-1417704332,6099_thumb.jpg

Er opent zich nu een nieuw venster zoals op de afbeelding in bijlage.

Hier kan je je geluidsvolume instellen en ook testen...kijk ook of de correcte microfoon gebruikt wordt.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
ja natuurlijk het is niet in orde

We zijn allemaal vrijwilligers en doen ons uiterste best om u te helpen. Zo "natuurlijk" is dat bovendien niet dat u geholpen wordt naturlijk... Ik verwacht respect voor de helpers en zeg tijdig wanneer iets gelukt is of niet.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja natuurlijk het is niet in orde

Het lijkt me vrij evident dat wanneer iemand een mogelijke oplossing aanbiedt die bij jou niet werkt, dat je dat dan ook eventjes komt melden.

Wanneer de helpers hier op het forum geen feedback krijgen en er geen actuele stand van zaken wordt meegedeeld, gaan we er ook van uit dat de tip geholpen heeft.

Zo natuurlijk is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.