Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe SD kaart gekocht van 2GB om MP3 liedjes op te plaatsen om af te spelen in autoradio. Kopieer de liedjes van PC naar SD en wanneer hij aan een +/- 500 MB is krijg ik de melding van " verwijder de schrijfbeveiliging" .Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt, want daarom heb ik een nieuwe SD kaart gekocht, omdat ik dacht dat de vorige SD kaart kapot was. Heeft iemand ook zo'n ervaring en wat er mee te doen?

Vriendelijke groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probleem ligt niet bij het schakelaartje, maar tijdens het overbrengen van gegevens stopt het en dan verschijnt de melding. Schakelaartje kan zo maar niet verschuiven. Wanneer je dan 10 mp3's wist, kan je terug andere bij plaatsen tot je weer aan +/- 500MB komt. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-6397-1417704368,2771_thumb.jpg

Weet niet of dit duidelijk te lezen is.

Ik denk dat het soort autoradio hier nog niet van belang is, want het gebeurt reeds vanuit de verkenner die dit op de SD kaart plaatst en dat vanaf +/- 500MB. Heb geprobeerd met interne - , alsook met externe lezer en het geeft hetzelfde resultaat. Merk van SD kaart id FUJIFILM 2GB.

Moest het niet zichtbaar zijn : - gebruikt :489 MB

- Beschikbaar 1,35 GB

- Capaciteit : 1,83 GB

- Bestandssysteem : FAT

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.