Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi Clarkie,

daar heb je een punt...

Maar, we blijven vaststeken op een limiet van rond de magische 512 MB...

Bij Blaupunkt weet ik het niet, bij Alpine wel...daar lukt het probleemloos...je kan dan ook de map individueel gemixt laten afspelen of een mix van alle mappen...

Nu, op zich weten we door het aanmaken van die mappen of we op die manier al dan niet over die limiet in volume geraken.

Daarom vond ik dat toch het proberen waard.

Grtjs.

Volledig mee eens.;-)

Zeer zeker het proberen waard. :top:

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Fijn dat te lezen...:top:

Zoals Clarkie al zei in bericht 14 : de aanhouder wint !... ;-)

Er was dus niets mis met de SD-kaart(en) zelf, maar we bleven vaststeken op een 'magische grens' van 512 MB.

Eén en ander heeft volgens mij te maken met de combinatie van het rechtstreeks plaatsen van de .mp3's op de kaart, de lengte van de titels en FAT16...door met mappen te gaan werken kunnen we dat omzeilen...het leuke toemaatje is nu dat je radio effectief geen probleem heeft met het herkennen van de mappen...

Het was een lange zoektocht, maar met een prima resultaat en een extra SD-kaart...xD

Nog eventjes het resultaat van de logjes afwachten en je bent er helemaal klaar voor...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.