Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer dit eens:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Computer opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil bericht 2 niet lukken, probeer dan het volgende:

Maak een backup van je register volgens de handleiding in bijlage.

[ATTACH]10063[/ATTACH]

Nadat je de backup gemaakt hebt voer je het volgende uit:

1. Sluit alle geopende Windows-programma's af.

2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.

3. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.

4. Ga naar de volgende registersleutel:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Word

5. Vouw de subsleutel Word uit en klik op de subsleutel Data.

6. Open het menu Bewerken en klik op Verwijderen.

7. Wanneer u wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

8. Klik op Afsluitenin het menu Bestand.

Nadat u de sleutel Data van Word hebt verwijderd, opent u Word en probeert u het Word-document af te drukken. Als u het document kunt afdrukken, is het probleem opgelost.

bron: http://support.microsoft.com/kb/826862/nl

backup register.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bent u zeker dat in de printopties van WORD de juiste printer staat geselecteerd?

Bestand/Afdrukken... en dan zien dat het vinkje voor de juiste printer staat aldaar? Zoja, lees dan verder :

Volg de stappen die hier staan:

http://support.microsoft.com/kb/826862/nl

(Eventueel dit ook lezen:)

How to troubleshoot print failures in Word 2010, Word 2007, and Word 2003

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo kurtt ja ik ben er zeker van dat juiste printer is aangevinkt.heb de stappen die aangegeven zijn gevolgd (nadat ik eerst alles uitgeprint heb) echter allemaal zonder resultaat. vanuit word kan ik niets printer. wordt er een beetje moedeloos van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.