Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer deze fixit eens: Resources for troubleshooting printer issues in Windows XP

Laat ook eens weten of het een netwerkprinter is.

Heb je voor het probleem een update gedaan zoals een service pack installeren.

Of nieuwere driver gedownload voor je printer?

Als je op afdrukken klikt in word en dan eigenschappen kiest, krijg je dan ook een tabbld zoals onderhoud waar je bepaalde instellingen kan doen en testen uitvoeren zoals onderstaande afbeelding?

Kan je daar iets instellen of testen?

post-23245-1417704372,8333_thumb.jpg

aangepast door clarkie
afbeelding bijplaatsen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus in Excel of Powerpoint kan je wel perfect printen?

Misschien ligt het aan de tekst dat deze niet geprint kan worden. Neem een leeg blad en typ een paar woordjes. Wordt dat afgeprint?

- Op deze 2 vragen hebt u nog niet geantwoord.

- Voer eerst uit wat Clarkie hierboven zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

kurtt heb ik wel beantwoord excel en powerpoint geen probleem met printer. alleen word heb daar op een leeg blad woordjes getypt echter deze worden niet afgeprint.

---------- Post toegevoegd om 20:05 ---------- Vorige post was om 20:00 ----------

clarkie fixit al eerder uitgeprobeerd echter geen resultaat . geen update gedaan geen nieuwe driver gedownload. netwerkprinter volgens mij. bij eigenschappem kan ik niets instellen of testen

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.