Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het installeren van updates geeft wel meer problemen als je dit laat doen bij het afsluiten.

Wanneer je het 'update-symbooltje' op de afsluitknop ziet staan, sluit je best niet af maar dan doe je het volgende :

Klik op start (windowsknop) links onderaan en typ in het zoekvak Update.

Kies voor Windows Update.

Selecteer de updates die verschijnen en kies voor installeren.

Als je pc vraagt om opnieuw op te starten, voer dit dan ook uit.

Zie ook dit topic.

Succes !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat de windows updates nooit automatisch installeren. Er zitten te veel updates bij voor programma's die ik niet gebruik en die ik dus niet nodig heb.

Ik krijg een melding als er updates zijn en dan bekijk ik welke ik wil/moet hebben en deze installeer ik dan.

Soms pc herstarten na de installatie en op deze manier nog nooit problemen gehad.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, op die manier vermijd je enerzijds dat je in een soort van vicieuze cirkel terecht komt (updates configureren...) en anderzijds vermijd je tevens onnodige bagage op je pc...:top:

Het automatisch (laten) installeren van de updates zorgt regelmatig voor problemen, dat merk je ook aan het aantal topics die er over geopend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat de windows updates nooit automatisch installeren. Er zitten te veel updates bij voor programma's die ik niet gebruik en die ik dus niet nodig heb.
Ik dacht dat Windows Update je pc analyseerde en alleen de noodzakelijke updates installeerde? Bijvoorbeeld als je geen Office hebt, geen office updates, enz...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kurtt,

ik dacht dat ook...tot het moment dat ik de updates die hij wou installeren eens onder de loupe nam...

Ik werk met Office 2007, die ik bewust heb geïnstalleerd zonder Outlook (ik gebruik enerzijds Windows Live Mail, anderzijds haal ik tevens mijn mails van mijn Telenetaccount op via Gmail) maar toch stonden de updates voor Outlook aangevinkt voor installatie...

Mogelijk detecteert ie wel degelijk Office, maar wordt er niet verder geanalyseerd welke programma's uit dat pakket op het systeem staan.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.