Ga naar inhoud

IE8 en problemen gewiste favorieten


alberto

Aanbevolen berichten

Tot op heden is het 3x voorgekomen dat al mijn bookmarks in favorieten zijn gewist.

Alle directories om ze zo maar te noemen zijn gewoon aanwezig. Zoals b.v. woordenboek, geld, banen, frankrijk, etc.

Doch alle bookmarks die in zo'n directorie zouden moeten zitten zijn er niet alles is leeg.

2x was het mij gelukt om ales te herstellen door mijn bookmarks of favorieten te verwijderen door de favorieten in IE8 te openen en dan deleten via rechter muisknop.

De oude bookmarks kwamen weer naar voren, maar dat lukt mijn nu niet meer.

Doch ook worden er tussen deze en de vorige error aangemaakte andere directories of sub-directories verwijderd.

Maar ik heb geen back-up met lege sub-directories wel met alles gevuld.

Dus waarom IE ze leeg maakt en een aantal directories wist, geen idee. want zo'n configuratie of back-up heb ik nergens op mijn PC.

Hoe voorkom ik het dat ik iedere keer weer opnieuw mijn back-up moet plaatsen, of iedere dag een nieuwe back-up moet maken.

Alvast bedankt

Albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geen idee.

ga via start / configuratie scherm/ internet opties

ga naar tabblad gavanceerd

klik dan rechts onder op de knop opnieuw instellen

Bedankt,

Ik zag wat veranderen, eens kijken als ik alles weer terug heb geplaats of het nog voorkomt.

Doch het kan wel een maand duren voordat ik het zeker weet.

Zo snel kwam de error niet terug nadat ik alles weer had hersteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam nog een ander probleem tegen, wat ik vergeten ben te vermelden.

Wanneer ik van mijn (reeds ontvangen) email het onderwerp wil wijzigen dan opent zich opeens het windowtje voor het invoegen van bestanden? Dit gebeurt hetzelfde wanneer ik b.v. een C.c./B.c.c. wil invoegen.

Dit gebeurt heel soms dus niet iedere keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je doet het toch zo:

Je klik met de rechtermuisknop op de ontvangen mail en dan beantwoorden.

Dan verandert je de onderwerp

Dan klik je op BCC en dan krijgt je inderdaad een venster om adressen toe te voegen.

Je kan ook in BCC handmatig emailadressen invoegen en bij iedere adres moet je scheiden door punt komma ;

Als dat niet u bedoeling is dan best een screen van maken om welke venster het gaat.

Screen maakt je door op ALT + PRT SCR (print screen) te klikken en dan plakken in tekenprogramma en opslaan als jpg.

Dan kan je het hier uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry wat ik bedoelde was dit;

Als ik op c.c. druk (email) dan opend zich er een pop-up om een file toe te voegen.

Hetzelfde wanneer ik druk op de teskt om het onderwerp te veranderen.

Let wel het onderwerp was op dat moment verborgen, daarom moest ik op de teskt onderwerp wijzigen drukken. Doch i.p.v. het onderwerp krijg ik een pop-up te zien om een file/bestand toe te voegen.

Ik hoop dat het nu duidelijker is.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.