Ga naar inhoud

IE8 en problemen gewiste favorieten


alberto

Aanbevolen berichten

Het pop-upscherm dat zich opent bij het klikken op Cc of Bcc, da's toch het scherm waarin je je contactpersonen kan selecteren ?...

De optie om een bestand bij te voegen als bijlage bevindt zich anderhalve millimeter onder het vakje met het onderwerp, dus als je daar iets te laag klikt opent zich inderdaad een extra scherm waarin je een bijlage kan selecteren.

post-20447-1417704438,1791_thumb.jpg

Afbeelding toegevoegd, je kan ze vergroten door er op te klikken.

Zijn dit de pop-ups die je krijgt ?...

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Krijg je in gmail zo'n scherm?

post-23245-1417704438,156_thumb.jpg

Klik je zoals hieboven weergegeven op Cc toevoegen?

En om je onderwerp te veranderen klik je in het venster zelf, je kan dan het onderwerp gewoon (gedeeltlijk)wissen/ aanpassen door op de backspace- toets te drukken.

Klik je op Aan krijg je een nieuw schermpje waar je de persoon kan kiezen naar wie de mail moet.

Of je typt direct het e-mailadres rechtstreeks in dat venster in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit scherm bedoel ik.

Want bij jouw scherm kun je de tekst zien van het onderwerp.

Ik werk al vele jaren met Gmail dus ik weet hoe het werkt. Dus als ik op 'onderwerp bewerken' druk, krijg ik soms een pop-up zoals jij liet zien, je kunt dan files selecteren. Zelfs bij Bcc of CC. maar dan alleen in dit scherm en niet in het begin scherm.

post-26788-1417704438,2671_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vertrekt dus van een bestaande mail.

Klik je dan op beantwoorden of doorsturen?

Indien ik op beantwoorden klik krijg ik het volgende (het onderwerp is niet zichtbaar):

post-23245-1417704438,4829_thumb.jpg

Ik klik op onderwerp bewerken, krijg ik onderstaande scherm en kan ik de tekst bewerken.

post-23245-1417704438,51_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het markante aan dit alles is dat ik geen enkele van mijn verschillende gmail-accounts die knop onderwerp bewerken kan terugvinden...

Enig zoekwerk leverde me de wetenschap op dat het niet aan de account(s) zelf ligt, niet aan de pc (op 3 verschillende getest) maar wel aan de browser...wanneer ik met IE9 inlog op een gmail-account is de lay-out anders en is die knop wel aanwezig...

Probeer eens via Firefox (klik er op) of via Chrome (klik er op) in te loggen op je gmail-account en kijk of de problemen zich dan nog voordoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK schreef dus;

Want bij jouw scherm kun je de tekst zien van het onderwerp.

Ik werk al vele jaren met Gmail dus ik weet hoe het werkt. Dus als ik op 'onderwerp bewerken' druk, krijg ik soms een pop-up zoals jij liet zien, je kunt dan files selecteren. Zelfs bij Bcc of CC. maar dan alleen in dit scherm en niet in het begin scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK schreef dus;

Want bij jouw scherm kun je de tekst zien van het onderwerp.

Bij mijn eerste scherm in bericht 14 is duidelijk geen onderwerp te zien en dus géén tekst.

Om het venster onderwerp te zien te krijgen druk ik in dat zelfde scherm op onderwerp bewerken.

Duidelijk omcirkelt in de eerste afbeelding van weeral bericht 14.

Dan krijg ik het venster onderwerp (met de titel erachter) te zien.

Duidelijk te zien in de tweede afbeelding in bericht 14.

Nu kan je het ook rechtstreeks aanpassen in het venster.

Dus lees en bekijk eerst alle berichten duidelijk voor je blijkbaar wat kwaad wordt.

Hou er ook rekening mee dat iedereen hier zijn best doet om elkaar te helpen.

Het is niet altijd even makkelijk om vanop afstand in te schatten wat de vraagsteller eigenlijk bedoelt.

Daarom dat we regelmatig met afbeeldingen werken om iets te verduidelijken.

Ook kan je eens proberen zoals Asus voorstelt om met een andere browser te proberen.

Want je e-mails van je gmail account bekijk je via een browser en daar zou het probleem dus kunnen zitten.

Ikzelf gebruik google chrome en heb het probleem alvast niet.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie, ik had het over jouw bericht numer 11. Want mijn bericht was nummer 13.

Tevens ik wordt en ben niet kwaad, maar ik legde het reeds duidelijk uit in het begin. #8.

En men leest dat weer niet goed.

Dit schreef ik reeds in #8.

Sorry wat ik bedoelde was dit;

Als ik op c.c. druk (email) dan opend zich er een pop-up om een file toe te voegen.

Hetzelfde wanneer ik druk op de teskt om het onderwerp te veranderen.

Let wel het onderwerp was op dat moment verborgen, daarom moest ik op de teskt onderwerp wijzigen drukken. Doch i.p.v. het onderwerp krijg ik een pop-up te zien om een file/bestand toe te voegen.

Ik hoop dat het nu duidelijker is. Bedankt.

Chrome is een kl*te programma en trager dan Firefox.

Ik probeer niet een probleem te ontlopen ik probeer het op te lossen.

Mijn vrouw gebruikt firefox en heeft al haar bookmarks daarin en ik dus IE met al mijn bookmarks.

Dus ik probeer het probleem op te lossen in plaats van het te ontlopen, want dan kan ik nooit meer IE gebruiken. En ik geef de voorkeur boven de andere 2.

Tevens werkt dit programa ook niet goed met IE8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.