Ga naar inhoud

IE8 en problemen gewiste favorieten


alberto

Aanbevolen berichten

Asus was sneller, voer eerst uit wat Asus vraagt, voer dan onderstaande uit.

IK schreef dus;

Want bij jouw scherm kun je de tekst zien van het onderwerp.

Ik werk al vele jaren met Gmail dus ik weet hoe het werkt. Dus als ik op 'onderwerp bewerken' druk, krijg ik soms een pop-up zoals jij liet zien, je kunt dan files selecteren. Zelfs bij Bcc of CC. maar dan alleen in dit scherm en niet in het begin scherm.

Bovenstaande zet je neer in bericht 16, daar gaat mijn tekst dus over in bericht 18.

Mijn twee afbeeldingen staan in bericht 14.

Dus had je kunnen zien dat er in de eerste afbeelding geen onderwerp aanwezig is.

Maar laten we terug naar het probleem gaan.

Ik begrijp je probleem heel goed.

Kijk naar de tekst en afbeeldingen in bericht 14.

Lukt dat bij jouw of niet?

Zoals ook reeds verschillende malen aangehaald zit de fout in je browser.

Dat zou internet explorer 8 moeten zijn, klopt dat?

Daarom is er gevraagd om het eens met bijvoorbeeld google chrome te proberen en te kijken of je daar ook het probleem hebt.

Dus niet om het probleem te ontlopen maar om dingen uit te sluiten.

En off- topic google chrome is helemaal niet trager dan firefox.

Dat kan je via deze link ( klik erop) allemaal lezen en zelf testen.

Terug on- topic, test het dus eens uit via google chrome, dus puur als test om te zien of je daar het zelfde probleem hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik eerst firefox en chrome moet uitproberen, dan spreken wij elkaar weer over een maand. Omdat het soms gebeurt bij IE8. ik heb mijn vrouw nooit horen klagen dus komt het niet voor in bij Firefox. Ik heb geen Chrome meer op mijn Pc.

En het downloaden heeft geen zin, want ik zit hier in het verre oosten met een verbinding welke minstens 100 - 200 maal langzamer is dan die 20 Mb van jullie.

Nu probeer ik uit te vinden IE opnieuw installeren of IE7 er maar weer erop zetten. Want wat ik hier hoor over IE9..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

alberto heeft het recht om alleen internet explorer te gebruiken.

Jullie kunnen hem niet verplichten om Firefox of chrome te installeren.

Ik zou zelfs geen chrome willen installeren op mijn computer wegens hun overbekende privacy stelen.

alberto,

Het heeft geen zin om IE7 te installeren wegens onveilig.

Blijft gewoon bij IE8 want IE9 is nog niet volledig op punt.

Er moet veel gesleutel worden in IE9

Als er toch een probleem is dan kan je beter windows 7 herstellen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

alberto heeft het recht om alleen internet explorer te gebruiken.

Jullie kunnen hem niet verplichten om Firefox of chrome te installeren.

Ik zou zelfs geen chrome willen installeren op mijn computer wegens hun overbekende privacy stelen.

alberto,

Het heeft geen zin om IE7 te installeren wegens onveilig.

Blijft gewoon bij IE8 want IE9 is nog niet volledig op punt.

Er moet veel gesleutel worden in IE9

Als er toch een probleem is dan kan je beter windows 7 herstellen.

@stegisoft

Bedankt voor je support.

Ik probeer uit te vinden wat ik moet doen met IE het waar gaat het hele verhaal naar toe dat ik IE maar moet vergeten en andere software moet gebruiken. Alsof iedereen (dezelfde) problemen heeft met IE8 e het niet te repareren valt?

Ik heb in het begin van jou een advies gekregen wat te doen met favorieten verlies en ik kijk dat nu een tijdje aan of het terug komt ja of nee.

@Clarkie hier is IE e.d. te koop zodat je het niet hoeft te downloaden. Vanwege de trage verbinding door het hele land zijn er oplossingen gecreeerd.

Ik hou het hierbij.

Ik dank ieder voor zijn inbreng want ik zie niet dat er nog een andere oplossing kan komen.

aangepast door alberto
omat het niet compleet is
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag alberto,

als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is wel duidelijk met IE verbonden...dus die herinstallatie van IE8 zou een mogelijke oplossing kunnen zijn.

Aanvulling :

Aangezien je daar met een bijkomend probleem zit met de downloadsnelheid, kan het volgende een tijdelijke oplossing zijn : je kan eventueel bij de bladwijzers van Firefox een aparte map aanmaken waarin je jouw bladwijzers bewaart.

aangepast door Asus
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.