Ga naar inhoud

Windows 7 onderdelen inschakelen!!


Cujo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens mij moet je de "freezing" van je pc niet gaan zoeken bij de standaardinstellingen van Windows.

---------- Post toegevoegd om 15:15 ---------- Vorige post was om 15:14 ----------

Freezing kan te maken hebben met virussen, zelfs stof op moederbord, enz...

Het is beter om één topic aan te maken, bijvoorbeeld "freezing" in plaats van afzonderlijke :)

Ik heb je topics niet geheel gelezen (sorry), maar heb je al geprobeerd een herstelpunt terug te plaatsen, enz... Schakel een voor een de programma's uit bij msconfig (tabje opstarten) en misschien vind je op die manier de boosdoener.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wel dat er veel topics parallel lopen, maar op het topic over de freeze zelf geraken we niet echt meer verder. Als ik dan de onregelmatigheden op zich kan isoleren en bekijken, dan is er op die manier misschien wel een reden te vinden. Maar als ik het moet opgeven en beter opnieuw alles laat installeren, dan moet je het ook direct zeggen he.

---------- Post toegevoegd om 20:38 ---------- Vorige post was om 20:27 ----------

Wat er bij mij extra aangevinkt is, is dus :

1 selectie van MS .NET (ik veronderstel dat er bij jou één uitgevinkt staat omdat het blokje ingekleurd is)

enkele IIS onderdelen

windows procesactiveringsservice

Kunnen deze een (negatieve) impact hebben ? Maw. zal ik deze uitschakelen ?

Weet er iemand nog info in verband met deze verschillen tussen mijn overzicht en de andere die hier gepubliceerd zijn (waarvoor dank !).

---------- Post toegevoegd om 20:42 ---------- Vorige post was om 20:38 ----------

Je bent in verschillende topics bezig.

Freezes voor systeem kunnen beter verder afgehandelt worden in dit topic.

Indien je geen vragen meer hebt over windows 7 onderdelen inschakelen mag dit topic afgesloten.

Geen probleem om een topic af te sluiten wanneer OK, maar ik heb nog openstaande vragen. Ik weet dat het topic over freezes ook nog loopt, maar dit leek me wel nuttig (ook voor anderen) om parallel te openen. Ik heb ook zelf naar het freezen verwezen als antwoord op de vraag of ik nog problemen had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IIS is om webpagina op uw computer te draaien.

Dat hebt je zelf toegevoegd want dat wordt niet standaard geïnstalleerd door windows

Proces Activation Services is een onderdeel van IIS

Je kan dat uitschakelen in configuratiescherm / programma en onderdelen

Klik op windows onderdelen in of uit schakelen.

Daar vindt je internet information services of IIS

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.