Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Rapidshare en megaupload en nog velen andere zijn opslagplaatsen waar je bestanden kan uploaden en dan krijgt je een link die je aan andere kan geven om te downloaden.

Zo speciaal is het niet.

Bij niet betalen kan je om de 30 minuten opnieuw downloaden.

Bij betalen kan je meteen alles downloaden tegen een hoge snelheid.

Zelf heb ik ervaring bij rapidshare maar dan betalend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dan: eerst iets geven (uploaden) en dan krijg ik een download link.

En hoe kan ik laten weten wat ik nodig heb (wat ik wil downloaden) als ik dan die download link krijg.

dat snap ik niet

Trouwens, mijn probleem is een beetje opgelost want is er blijkbaar toch een search tool: rapidshare search engine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee anderen zetten bijvoorbeeld iets op internet (ze uploaden het) en jij hebt dan de link op internet.

Als je niet betaald voor gebruik rapidshire, heb je altijd een aantal seconden of minuten tussen de downloads.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, effe verduidelijken: op zoek naar ebooks kom ik rapidshare tegen. Een systeem dat ik niet begrijp.

Tussendoor en zoekend naar een antwoord verneem ik dat je ook muziek en films kan verkrijgen.

Mijn vraag is dezelde : hoe werkt rapidshare (of het nu boeken of films) maakt niet uit. als voorbeeld gaf ik dan de cd van ABBA om een concreet vb te hebben (ik kon ook een titel van boek genomen hebben)

Want hoe werkt het nu. Ik ga naar de site rapidshare en zie een grote knop upload. Wat moet ik uploaden?

moet ik dan (om bij het voorbeeld te blijven ABBA; greatest hits " intypen? En zo ja, waar

Dus, werkelijk ik begrijp het niet. want er blijkt geen "groot archief " te zijn waar ik ABBA kan zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.