Ga naar inhoud

gedownload filmpje opnemen op harde schijf: wie heeft een simpel programmaatje


janus1609

Aanbevolen berichten

Standaard worden filmpjes afgespeeld met Windows Media Player. Dat is een programma dat "ingebouwd" is in Windows. Dat hoef je niet te installeren.

Wat gebeurt er als je dubbelklikt op het filmpje? Wordt het dan niet automatisch afgespeeld? Of heeft het filmpje een formaat (bestandstype) dat Windows Media Player niet kent?

U kan ook gebruik maken van VLC Media Player. Deze player is alom bekend en kan zeer veel formaten van video's afspelen.

VLC Media Player is hier te downloaden:

VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, youtube is geen probleem. ik zoek een programma dat ALLE filmpjes die op internet (legaal) staan , kan downloaden. Ik heb een tijdje met HIDownload platinium gewerkt, maar dat lukt na een upgrade niet meer. Vandaar mijn vraag: zijn er nog andere spotgemakkelijke programmaatjes? Download platinium was werkelijk fantastisch: je zette het programma aan en elk filmpje dat je bezocht nam ie vanzelf op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tijdje met HIDownload platinium gewerkt, maar dat lukt na een upgrade niet meer.

HiDownload Platinium heeft 3 soorten licenties (klik er op) : One Year License, Two Years License en de Life-Time License.

Mogelijk is je licentie vervallen en dien je deze eenvoudigweg te verlengen...indien je een Life-Time License hebt kan contact (klik er op) met de fabrikant van de software zeker je probleem oplossen.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.