Ga naar inhoud

Ik kan wifi niet meer inschakelen.


Jannes01

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb het volgende probleem,

Ik heb een medion min2300 laptop waarop de WLAN is uitgeschakeld door middel van de toetsencombinatie Fn + F1.

Nu wil ik graag de Draadloze netwerkadapter weer inschakelen echter is het probleem dat een groot deel van het toetsenbord het niet meer doet waaronder de Fn knop.

Voor alle duidelijkheid, ik gebruik een apart toetsenbord (zonder Fn toets)

Nu heb ik al vele oplossingen geprobeerd, zoals vermeld in het genoemde topic hieronder, echter wil het tot op heden niet lukken.

Er zou toch wel een andere manier bestaan om de WLAN weer in te schakelen zonder de toetsencombinatie Fn?

ps. Er staat Win Vista op

M.v.g.

Jannes

aangepast door Jannes01
(edit: Wegens eigen topic, vraag aangepast)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb even een eigen onderwerp voor je aangemaakt. Posten in het topic van een andere forumgebruiker, leidt alleen maar tot misverstanden.

Wil je hier je problemen - voor alle duidelijkheid - eens exact omschrijven ? Dan kunnen we bekijken wat er eventueel aan jouw probleem te doen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het met vista lukt maar met windows 7 kan het wel.

Selecteer de wifi verbinding in het netwerkcentrum en start dan de probleemoplosser.

Je gaat dan hoogst waarschijnlijk de melding krijgen dat de wifi is uitgeschakeld en als je dan kikt op "probleem oplossen", zal windows proberen om de wifi weer in te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer bericht 6 zeker.

Maar kan je niet van iemand een toetsenbord lenen met een fn- toets erop?

Geef ook eens het msn- nummer van je medion door als je wil.

[h=1]WAAR KAN IK HET MSN NUMMER VINDEN?[/h]notebook_67172.jpg[h=2]NOTEBOOK & ALL-IN-ONE PC[/h]Het MSN nummer, soms aangeduid als "Art.-Nr", "P/N" of "Article number", is een 8-cijferig nummer dat u op het identificatieplaatje kunt vinden op de onderzijde of achterzijde van uw notebook, netbook of All-in-One PC.

[h=2]PC[/h]Het MSN nummer, soms aangeduid als "Art.-Nr", "P/N" of "Article number", is een 8-cijferig nummer dat u op het identificatieplaatje kunt vinden op de onderzijde of achterzijde van uw PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het met vista lukt maar met windows 7 kan het wel.

Selecteer de wifi verbinding in het netwerkcentrum en start dan de probleemoplosser.

Je gaat dan hoogst waarschijnlijk de melding krijgen dat de wifi is uitgeschakeld en als je dan kikt op "probleem oplossen", zal windows proberen om de wifi weer in te schakelen.

Probleemoplosser verhelpt het probleem niet, deze geeft alleen het probleem aan

"Op deze computer is de verbindingsmogelijkheid voor draadloze netwerken uitgeschakeld"

Wanneer je vervolgens op schakel de verbindingsmogelijkheid in klikt, veranderd er niets

Probeer bericht 6 zeker.

Maar kan je niet van iemand een toetsenbord lenen met een fn- toets erop?

Dat zou misschien kunnen, ik zal vandaag even rondbellen, maar volgens mij is de Fn toets niet bepaald standaard voor een gewoon toetsenbord.

Geef ook eens het msn- nummer van je medion door als je wil.

Het MSN nummer is 30007712, maar had van de medion site al de drivers gedownload. Ook in apparaatbeheer de hardware verwijdert en opnieuw geinstalleerd met de nieuwste drivers, zonder resultaat.

Op het moment dat ik de laptop opstart, brand het ledje voor WIFI wel, echter zodra hij verder gaat met opstarten (op het moment dat de BIOS gepasseerd is, na een seconde of drie) gaat het ledje uit, in de BIOS kan ik overigens alleen kiezen bij de WLAN verbinding voor DISABLED en LAST STATE, uiteraard staat deze op de laatste ingesteld, maar in beide gevallen is het dus uit, geen erg handige optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.