Ga naar inhoud

Laura_Xx

Aanbevolen berichten

Mijn tweede niveau-nummering ( gebonden aan mijn kop 2 ) wordt niet meer aangegeven.

Ipv 1.1 en daarna de titel, wordt de 1.1 aangegeven door een zwarte hok en daarna de titel,

De opmaak is wel nog juist.

Wanneer ik wil gaan kijken in mijn venster voor de nummeringen, zie je precies een " staan ipv 1.1

Als ik dit wil aanpassen wordt het niet aangepast.

Heeft er iemand een oplossing?

Gr. Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Clarkie:

Uw oplossing werkt, maar als je kop 2 toepast op NIEUWE tekst heb je terug het zwarte blokje.

Tik maar eens gewoon een nieuwe titel in onderaan het document, en druk op Kop2 bovenaan. Je krijgt dan terug het zwarte blokje.

@Laura:

Het is me gelukt. Het had te maken met de knop "lijst met meerdere niveau's" die je manueel moest gebruiken.

Ik heb ook een paar keer moeten proberen, dus hoe ik het exact heb gedaan weet ik ook niet (meer) :hmmmm:

Het belangrijkste is dat het werkt. Mocht het blokje weer terugkomen bij andere koppen of niveaus, dan geef je maar een seintje.

Hier is je document:

[ATTACH]14360[/ATTACH]

Blokje opgelost.docx

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier naar aanleiding van Kurtt zijn verzoekje ook nog naar gekeken. Hier komt mijn versie van de oplossing.[ATTACH]14361[/ATTACH]

Het komt erop neer dat de stijl corrupt geraakt was. De nummering is ongedaan gemaakt en opnieuw gedefinieerd. Ook getest op nieuwe kopjes, en het zou moeten werken.

samenvatting boekhouden test.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.