Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kan je het onderstaande uitvoeren ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanbevolen upgrade voor jouw HP is 2GB RAM (2 x 1GB)...alle info vind je hier, bestellen kan uiteraard op diverse sites.

Dit volstaat voor Windows XP...als je het onderste uit de kan wil halen is een upgrade naar 4GB RAM mogelijk.

Aangezien je met een 32-bit Windows versie werkt, gaat er steeds maximaal 3.2GB RAM herkend worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok bedankt

---------- Post toegevoegd om 20:02 ---------- Vorige post was om 20:00 ----------

maakt het niet uit welk type?

---------- Post toegevoegd om 20:03 ---------- Vorige post was om 20:02 ----------

ok het is het goede type ik heb het gzn, maar wel wat duur

---------- Post toegevoegd om 20:04 ---------- Vorige post was om 20:03 ----------

*gezien

---------- Post toegevoegd om 20:06 ---------- Vorige post was om 20:04 ----------

kan ik ook eentje van 1 gb kopen en er bij steken of is het beter te vervangen door 2X1 gb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal wordt het bijkomende latje probleemloos herkend, maar ik maakte (uitzonderlijk) al mee dat twee verschillende merken niet werden herkend.

Wil je geen risico op dergelijke scenario's : laat het latje door de PC-boer plaatsen, anders bestaat (in geval van worst-case-scenario) de mogelijkheid dat je een extra latje dient aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo vrij geweest van je topic eventjes opnieuw te openen, dit naar aanleiding van een privé-berichtje dat ik ontving van Beerke10.

Eigenlijk ben je op dit moment ruim voldoende voorzien van RAM-geheugen om je XP soepel te laten draaien.

Ik heb je vraag puur rationeel bekeken en deze beantwoord, maar als blijkt dat jouw 1GB RAM momenteel niet voldoet, dan loont het inderdaad zoals Beerke10 (hij krijgt hier alle eer :-) ) me liet weten misschien wel de moeite om eens naar de dieper liggende oorzaken te gaan zoeken : het opruimen van je systeem, snoeien in de programma's die opstarten en een eventuele check naar ongewenste bezoekers.

Als je hier ondersteuning en tips in wenst : graag een seintje !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja 1 gb is eigelijk genoeg. ik vind het zo raar dat mijn processor redelijk lawaai maakt, heel snelle tik geluiden(als hij wat zwaardere programmas moet openen) maar dat is denk ik normaal (: gy komt ook uit 2004 dus. ik zou inderdaad wel wat informatie willen voor mijn pc, u zij dat je kan dan doen.

alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 10:28 ---------- Vorige post was om 10:22 ----------

hij is bijna even snel als surfen op het internet, eigelijk zou ik wat meer een game pc er willen van maken , maar geen beest. gwn standaard waarden, voor redelijke simpele spellen als need for speed. ik heb al gekeken voor een grafische kaart. eigenlijk zou ik gewoon mijn ram moeten uitbreiden en grafische kaart insteken, eventueel een harde schijf maar ik denk dat ik geen connectie heb op mijn toetsenbord voor al mijn bestanden(windows ook) over te zetten dus dat hoeft niet echt, mijn budget is niet zoveel dus lieft ram geheugen dat niet echt veel kost en dan de rest

Link naar reactie
Delen op andere sites

We bevinden ons op dit moment in de Aan- en verkoopadvies zone...het lijkt me aangewezen dat je een nieuw topic opent (bijvoorbeeld : pc grondig opruimen) in het Windows-subforum.

Daar kunnen we dan van start gaan met een HijackThis-logje.

eigelijk zou ik wat meer een game pc er willen van maken , maar geen beest. gwn standaard waarden, voor redelijke simpele spellen als need for speed. ik heb al gekeken voor een grafische kaart. eigenlijk zou ik gewoon mijn ram moeten uitbreiden en grafische kaart insteken, eventueel een harde schijf maar ik denk dat ik geen connectie heb op mijn toetsenbord voor al mijn bestanden(windows ook) over te zetten dus dat hoeft niet echt, mijn budget is niet zoveel dus lieft ram geheugen dat niet echt veel kost en dan de rest

Da's weer een andere invalshoek... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.