Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ga naar C:\Program Files\Trend Micro

Klik daar met de rechtermuisknop op hijackthis.exe en dan run as administrator.

Klik dan op Do a systemscan and save a logfile

Wacht even en dan krijgt je een log.

Wilt je de log hier plaatsen dan op de log klikken en dan CTRL + A klikken (alles selecteren)

Dan CTRL + C (kopiëren)

Dan in de bericht met de muis klikken en dan CTRL + V (plakken) klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sterk af te raden om Hijackthis te gebruiken zonder begeleiding van een expert.

Als je niet weet hoe je deze tool moet gebruiken en je verwijdert de verkeerde dingen met hijackthis, kan je windows zodanig om zeep helpen dat enkel een volledige herinstallatie nog een oplossing kan brengen.

En lang niet alle problemen zijn op te lossen met hijackthis.

Als je problemen hebt met je pc, leg dan uit wat er scheelt, maak enkel een logje met hijackthis, plaats dit in een volgend bericht en wacht op verdere instructies. Begin vooral niet op eigen houtje dingen te fixen.

Enkel Kape en ikzelf zijn op dit forum bevoegd om instructies te geven over een hijackthis logje.

Hoe je een logje maakt en plaatst, heeft stegisoft hierboven uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

goedemorgen,

ik heb gedaan wat je me hebt voorgelegd, echter krijg ik van hijack de volgende melding, want hij doet het niet.

open c:\windows\system 32\drivers\etc\hosts

-enter

-line(s) hijack this reports delete

-save the fila as hosts (with quotes)

reboot.

Maar er staat helemaal niets op die c-schijf wat ook maar te maken heeft met hijack this.

wat kan ik nu doen??

met vriendelijke groet,

Jaap.:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.